Va rog indrumati-ma ce acte trebuie sa am ca sa particip la licitatii! Mentionaz ca sunt o societate mica de cnstructii srl cu 6 angajati. Va multumesc. Iulia Nichifor.:-/
Cererea de participare la licitatie va fi însotita de urmatoarele documente:
- actul constitutiv al societatii, certificatul de înregistrare la Registrul comertului (inclusiv anexele), eventuale acte aditionale de modificare si/sau completare a actului constitutiv;
- certificat de înregistrare fiscala in scopuri de TVA
- cod unic de inregistrare(CUI);
- scrisoare de bonitate bancara;
- situatiile financiare pe anul anterior;
- balanta sintetica pe luna precedenta;
- dovada achitarii datoriilor catre bugetul statului si bugetele locale, atestata prin certificatul fiscal.
Pentru înscrierea la licitatie solicitantul trebuie sa achite urmatoarele:
- Taxa de participare la licitatie
- Pretul documentatiei;
- Garantie de participare la licitatie.
daca licitatiile se organizeaza dupa prevederile oug 34/2006 mai apar o serie de formulare si declaratii (de obicei mai vin ca anexe odata cu fisa de achizitii).
Multumesc pentru raspuns si ma intereseaza in plus daca trebuie sa avem si ISO 9001, managementul calitatii . Stiti, de asemenea daca, pentru firme mici se face aceasta analiza! Va multumesc. Iulia Nichifor.
cerinta cu privire la certificarile ISO nu sunt intotdeauna absolut necesar. Depinde de tipul de lucrare, de cerintele din fisa de date a achizitiei si caietul de sarcini. Oricum certificarile ISO este bine sa le aveti sau le faceti.
O certificare ISO nu se poate obtine asa oricum. Daca aveti posibilitatea sa obtineti asa ceva e laudabil, nu mai stati pe ganduri.Ref la licitatii, consultati caietul de sarcini.