Si totusi un termen maxim pentru a trimite clientului un raspuns la o reclamatie pe care acesta o face unui producator/furnizor nu este prevazut niciunde in legislatie romaneasca.
Ceva in legislatia privind drepturile consumatorului?
Diana Persa a scris:
Comunicarea prin afisare este o metoda folosita de mai toate bancile pentru taxe si comisioane. Pana la urma daca nu va convin comisoanele, taxele, renuntati la serviciile oferite de banca respectiva. Din pacate nu va poate nimeni garanta ca noua banca va va trata altfel.
Puteti promova un protest, printr-o asociatie pentru protectia drepturilor consumatorilor, de exemplu. Ca si client individual nu veti prea impresiona pe nimeni. Aparati-va singur .:training:, daca nu sunteti multumit de ceea ce OPC si BNR pot sa faca in legatura cu sesizarea dvs. ( pe care totusi inca nu ati facut-o:P).
Referitor la raspunsul scris al bancii, depinde de normele interne ale fiecareia, banca este o societatea privata, nu o institutie publica, deci termenul de 30 de zile nu i se poate aplica. Raspunsul scris consider ca il veti primi, si va va folosi in caz ca doriti sa schimbati ceva.