CristianTudose a scris:
De doua zile a venit RAJAC-ul si a a luat apometrul de jos, din afara blocului, si nu mai avem deloc apa. Nu stiu ce sa facem. Practic,ei au oprit apa celor ce se afla cu plata la zi. Dati-mi,rogu-va, cateva sfaturi ce trebuie sa facem locatarii care desi au plata la zi si au apa trasa separat, ni s-a oprit furnizarea. Ce putem face? Este acesta un abuz?Cui ne putem adresa?
Cititi cu atentie contractul pe care l-ati incheiat dumneavoastra cu furnizorul si vedeti daca s-a respectat, daca sunt prevederi care sa va afecteze in cazulo cand vecinii nu platesc, sa vedeti ce masuri poate lua furnizorul conform contractului...
Apoi inarmat cu aceste informatii luati contractul si mergeti cu el la firma furnizoare sa gasiti solutia imprreuna.
Daca s-a incalcat contractul apelati la "Protectia consumatorului", Iasi, str Toma Cosma, la primarie, la Consiliul Judetean sau/si la Prefectura.