avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 710 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Nu am platit abonamentul la telefonul mobil se ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Nu am platit abonamentul la telefonul mobil se intampla ceva???

Deci am facut un abonament cosmote in 2009 si nu am platit deloc pana acuma ! Iar acum in 2011 am primit de la topfactoring sa plates 2600 ron ca altfel ma da in judecata ! se poate intampla ceva?? adica sa ma execute silit sa platesc?? Eu nu am nimic pe numele meu stau cu parinti si sunt student ! Pot face puscarie?? va rog ajutati maaa!!!!!!!!!!!!X-(X-(
Cel mai recent răspuns: Cristi336 , utilizator 23:58, 25 Februarie 2018
Daca nu ai nimic pe numele tau nu au ce sa iti faca degeaba te dau in judecata ca nu o sa aiba ce sa iti ieie. Dupa 3 ani de la scadenta facturii aceasta se prescrie (adica nu te mai pot obliga legal sa le dai nimic te pupa undeva pe romaneste). Stiu ca la sumele mici nu fac in general nimic (nu stiu sa iti zic exact care sunt considerate sume mici si care mari).
Am fost păcălit de niște colegi de munca sa fac niște abonamente pentru unii care se cunosc cu aia din Telekom Orange Vodafone. Abonament cu telefoane...5 mai exact... Și toate sunt pe numele meu și ei și.au luat telefoanele iar eu 3 milioane și ei mi.au promis ca ma vor scoate din sistem dar nu s.a întâmplat asa și acum cartela mea vad ca e abonament și am de plata la Telekom 600 de lei... Ce sa fac? Am 19 ani am salariu și nu am nimic pe numele meu... Ce se poate întâmpla dacă nu plătesc și dacă ma duc la Poliție ma poate ajuta în vreun fel?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Restante facturi telefon alexandru1991 alexandru1991 Buna ziua.Am abonament la cosmote si nu am platit factura de 3 luni.Daca nu le mai platesc nimic pot sa ma dea in judecata ? Pot executa silit bunuri ? (vezi toată discuția)