ªi eu am zis că nu poate fi avocatul ambelor părţi !Este foarte clar că îi reprezintă doar pe cei de la Vodafone!
Am niste prieteni ,la locul de muncă şi mi-au cerut să îi ajut, să îi sfătuiesc ce pot să facă în următorul caz :
În anul 2009 au făcut un abonament la Vodafone,pentru două aparate,două numere diferite.Unul din aparate a fost pierdut.Au anunţat pierderea aparatului şi au cerut blocarea numărului respectiv.După două săptămîni,au făcut o cerere scrisă şi au trimis-o printr-o scrisoare recomandată către această societate.Ei susţin că nu au primit nici o înştiinţare cum că numărul a fost blocat.
În perioada dintre cele două sesizări,cel care se presupune că era în posesia telefonului respectiv l-a folosit sunînd la numere cu supra-taxă.În luna 07,a anului respectiv au primit o factură în valoare de 445 lei,pe care nu au plătit-o,deoarece nu ei au efectuat acele convorbiri.Anul acesta undeva în jurul datei de 04.02 2011,au primit o citaţie la tribunal pe data de 14.03 20011 şi alte documente prin care sunt înştiinţaţi că au de plată aproximativ 1668 lei.Împreună am fost la un dealer Vodafone pentru a solicita informaţii.Am fost îndrumaţi la acea societate ,la nr.de telefon de la relaţii cu clienţii.Am fost purtaţi de la un operator la altul ,3 la număr şi nici unul nu ne-au putut da lămuriri despre acest caz,dar ne-au dat un număr de telefon de la o firmă de recuperări de debite.S-a sunat la acel număr ,la care a răspuns o doamnă care susţine că este avocat al ambelor părţi şi cre susţine că suma de plată este de 3000 lei cu penalităţi cu tot.Prietenii mei au fost foarte surprinşi cînd au aflat că de fapt de la acel aparat s-au mai efectuat convorbiri încă 2luni de zile ,pînă cînd a fost blocat cu adevărat.Ei sunt oameni serioşi şi de bună credinţă.A-u fost ameninţaţi cu executarea silită,doamna respectivă,nici măcar nu a vrut să le acorde nici o înlesnire,sau o eşalonare a plăţii susţinînd că indiferent de cît vor plăti vor ajunge la tribunal.După insistenţe de cca.15 minute au primit o reducere ,suma de plată fiind de 2500 lei.
Acum aceşti prieteni sunt disperaţi.El are un salariu de 1345 lei iar ea 759 lei.Au rată de plată la C.A.R.de 250 lei ,au doi copii minori şi le este foarte greu.Ei recunosc că au făcut o greseală,neinteresîndu-se de blocarea aparatului în continuare.
Este numai greşeala lor ?
Avem nişte întrebări.Dacă doamna respectivă este avocatul ambelor părţi de ce îi ameninţă şi favorizează pe cei de la Vodafone?
De ce nu au blocat ,cum de altfel era nurmal aparatul respectiv?
De ce au permis încă 2 luni de convorbiri după cele 2 anunţuri?
De ce nu i-au înştiinţat în decursul a 2 ani despre această plată (debit) ?
De ce nu recunosc că şi firma prin operatorii ei au făcut greşeli,neblocînd aparatul ?
Cum se iasă din această situaţie şi ce se poate face pentru a se reduce această sumă de plată ? Ce şanse de reuşită vor avea ?
Menţionez faptul că le este foarte frică de instanţa de judecată.
Vă mulţumim frumos şi aşteptăm lămuriri
~ final discuție ~