Cum se pot deconta cheltuielile suportate cu infiintarea unei firme (onorariu notar, taxe), daca acestea s-au facut de catre alta persoana straina de firma (nici administrator, nici asociat)? Suma nu este prea mare, in cazul meu, dar, atunci cind s-au facut platile, nu m-am gandit si la decontarile ulterioare. Multumesc foarte mult
buna ziua,cheltuielile cu infiintarea firmei ,respectiv chitantele le vor cere la Registrul Comertului unde se face inscrierea societatii.Acest lucru va face posibila inregistrarea acestor chitante pe cheltuieli(total pe cheltuieli la inregistrare sau cu amortizare lunara in 201=2801 ).Plata se poate face si de catre alte persoane.
Contabilul va sti ce sa faca cu ele.
EU sunt contabilul si nu stiu ce sa fac. Nu e vorba de cheltuielile la Registrul Comertului, ci de platile la notar (ca au fost din astea) care s-au facut pe alt nume decat administratorul sau asociatii, din graba, atunci, nu s-a dat atentie acestui lucru. Multumesc mult.
incercati cu o declaratie pe proprie raspundere a persoanei ca pentru asa ceva s-au facut acele plati si apoi la notar pentru o imputernicire(cam 40 lei) antedatata.Altfel nu stiu cum ati mai putea.