avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 642 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... divort
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

divort

intampinarea este obligatorie intr-un proces de divort?
si daca nu fac o intampinare ,ce se intampla?
daca sunt in concediu medical si nu ma pot prezenta la termenul de divort,ce se intampla?
Cel mai recent răspuns: MARTA SIMONA PETRE , Avocat 21:57, 16 Februarie 2011
Nu este obligatorie, insa este de recomandat sa va expuneti si dumneavoastra punctul de vedere cu privire la actiunea introductiva.
Daca nu faceti intampinare, implicit nu va aparati si pot fi admise toate cererile reclamantului in masura in care le probeaza. Poate obtine astfel divortul din culpa dumneavoastra exclusiva, etc. Sunt multe lucruri care se pot intampla.
Se va judeca in lipsa dumneavoastra.

Incercati sa va aparati!

Succes!
Daca nu va puteti prezenta la primul termen de judecata, formulati cerere pentru angajarea unui aparator si anexati o copie a certificatului de concediu medical.
In celalalt topic deschis de dvs. spuneti ca aveti un copil minor si sotul dvs. a plecat la o amanta.
Prin urmare va trebui sa formulati intampinare prin care sa va formulati apararea fata de motivele actiunii formulate dar si cerere reconventionala prin care sa solicitati:
-desfacerea casatoriei din culpa exclusiva a reclamantului,
-incredintarea minorului spre crestere si educare,
-stabilirea unei pensii de intretinere in favoarea acestuia,
-reluarea numelui avut anterior casatoriei.
Cererea reconventionala se timbreaza cu 39.00 lei si timbru jud. de 0,30 lei.
Probe:-inscrisuri, martori, ancheta sociala.
Exista si varianta divortului prin acord daca evident partile convin asupra divortului si asupra cererilor accesorii divortului.
Angajati avocat.

Ultima modificare: Joi, 17 Februarie 2011
MARTA SIMONA PETRE, Avocat

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură