Am un camion (cap tractor + remorca) luat in leasing. Anul trecut am avut un accident in care asiguratorul a stabilit dauna totala la capul tractor. Evident ca fara cap tractor nu ma mai pot folosi de remorca, drept pentru care am solicitat firmei de leasing sa isi ia banii pe cap tractor de la asigurator si sa imi ia remorca inapoi .
Firma de leasing bineinteles ca in momentul cand a primit banii de la asigurator (care in suma totala acopereau datoria ramasa la capul tractor) a impartit banii cum a vrut si anume o mare parte din ei la capul tractor si restul la remorca. Deci eu in continuare trebuie sa platesc rata la un cap tr. care nu mai exista si la o remorca de care nu ma pot folosi.
Am demarat o actiune in instanta(in care contest modul de impartire al banilor de la asigurator), nu am semnat actul aditional la contract prin care firma de leasing imi comunica repartizarea banilor de la asigurator si toate facturile lunare emise de ei din acel moment nu le-am mai inregistrat in contabilitate(acestea soseau prin posta?).
Cum pot sa scot din patrimoniul societatii acest cap tractor care nu mai exista?
Se poate lua o decizie de administrator ? din care sa rezulte adevarata situatie a patrimoniului (cea reala si nu cea din scripte).
Ce inregistrari contabile ?
Trebuie sa astept hotararea instantei? Urmeaza sa intocmesc bilantul si as vrea sa clarific aceste probleme.
Va multumesc