avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 872 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Fonduri europene, finanţări ... accesare fonduri europene pe domeniul sanatate
Discuție deschisă în Fonduri europene, finanţări nerambursabile, grant-uri

accesare fonduri europene pe domeniul sanatate

Sunt tehnician dentar si doresc sa lucrez ca PF autorizata in zona rurala ,sunt dispusa sa investesc pentru a deschide un laborator de tehnica dentara acasa cam 7000 de euro si locatia .Doresc sa accesez fonduri europene in completarea investitiei mele .Este posibil?
Care sunt principalele conditii ?
Se impune o limita de nr de angajati?
Ce domeniu ar putea sa acopere o asemenea activitate ?Am inteles ca nu sunt fonduri directe pentru sanatate.De unde sa incep?
As putea sa ma informez mai bine de undeva ?
:(
Cel mai recent răspuns: Ion Vasilescu , Consultant credite si finantari 22:09, 2 Martie 2011
Daca aveti CAEN 8621, 8622 au 8623 atunci activitatea este eligibila si poate fi finantata din masura 312 din PNDR (programul national de dezvoltare rurala). Mai sunt o seama de conditii pe care trebuie sa verificati ca le indepliniti. Informatiile toate se gasesc in ghidul solicitantului si celelalte documente care compun pachetul pentru aceasta masura (M 312) pe care le gasiti pe pagina autoritatii de management a programului apdrp.ro . Tot aici aflati si daca si cand se lanseaza apel de proiecte. Codurile CAEN eligibile se afla in anexa 9.
Succes!
:)M-am documentat si CAEN pentru tehnician dentar,respectiv laborator de tehnica dentara este 3250,cele mai clare informatii sunt pe apdrp.ro; Acest CAEN este eligibil pentru obtinere de fonduri .Ceea ce n am inteles inca este cu punctajul la solutionarea cererii(raportul fond nerambursabil / loc de munca nou creat <25000 euro?? deci la 1 loc de munca si un fond sub 25000 se acorda punctaj?)
N as vrea sa deschid un nou SRL oare e Ok si cu PFA ,ma refer tot la punctaj?