avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 695 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Deschiderea unui magazin de droguri legale
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Deschiderea unui magazin de droguri legale

As vrea sa ma ajutati cu niste informatii la ceea ce contine deschiderea unui magazin de droguri legale. As vrea sa stiu unde ma pot uita daca in orasul meu nu sunt interzise , sau daca sunt interzise in toata tara.As vrea sa stiu de ce acte am nevoie , sa-mi fac firma sau interprindere individuala ? mentionez , ca inca sunt elev , daca am ceva reduceri la infiintarea unei firme. Atat as vrea sa stiu deocamdata , daca am nelamuriri , revin cu niste intrebari.
Cel mai recent răspuns: Ionut888 , utilizator 15:45, 26 Februarie 2011
Ar trebui sa va ganditi bine deoarece au fost persoane arestate...
Nu este asa simplu...cum credeti...
Multumesc pentru sfat.
Nu cred ca e o idee buna in general dar mai ales la acest moment cind este o campanie nationala impotriva acestor "indeletniciri"
Crede-ma sunt domeii de activitate oneste in care se pot face bani mai ales ca acum ai sansa ca guvernul sa-ti acorde un ajutor de 10.000 euro daca prezinti un plan de afaceri convingator.
Imi acorda un ajutor de 10.000 de euro , si banii in cat timp sa-i inapoiez ?
Nu sunt rambursabili deci nu trebuie inapoiati doar ca sunt niste conditii de indeplinit printre care si aceea de a avea si tu suma proprie ,un plan de afaceri convingator ,etc. Dar mai multe gasesti pe acest site daca cauti.

Alte discuții în legătură

Interzicere etnobotanice Cabinet de Avocat Cabinet de Avocat "Stan Petru Radu" [b]Radio Zu da panica la etnobotanica. Iubim Viata![/b] Sub aceasta deviza, astazi 14 februarie 2011 ora 13 in Piata Victoriei va avea loc protestul ... (vezi toată discuția)