Pentru depunerea la Judecatorie a Statutului unei asociatii in forma finala, cu toate modificarile la zi, trebuie facuta in baza vreounei alte hotatari?
Mentionez ca Statutul nu se modifica cu nimic, doar este redactat in forma finala, modificarile fiind deja inregistrate prin Hotarari de Adunari Generale si Hotatari de Consiliu Director..si incheierile judecatoresti sunt definitive si irevocabile.
Se si creaza confuzii si interpretari in momentul cat se mai fac modificari, pentru ca asociatia fiind din 1994... si fiind destul de des modificat. Exista doar varianta Statutului din 1994...si restul modificarilor sunt razlete in functie de cum au fost depuse. M-am gandit la necesitatea si usurarea practicii, avand o forma redactata a statutului la zi.
Daca ar mai trebui si vreo hotatare in acest sens, va trebui Hotatare a Adunarii Generale sau Hotarare a Cosiliului Director? Sau deloc, doar o cerere...
Si inca ceva, statutul ar trebui autentificat la notar?
Multumesc
Asa ma gandisem si eu ...nu vad ce ar putea scrie intr-o hotatare ...ca practic nu s-ar hotara nimic, doar ca se depunde statutul actualizat , modificarile toate fiind inregistrate.
Daca mai are cineva o parere, o astept . Multumesc !
OUG 26/2000
CAPITOLUL IV
Modificarea actului constitutiv şi a statutului asociaţiei sau fundaţiei
Art. 33. - (1) Modificarea actului constitutiv şi/sau a statutului asociaţiei se face prin înscrierea modificării în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor aflat la grefa judecătoriei în a cărei circumscripţie teritorială îşi are sediul asociaţia, cu aplicarea corespunzătoare a prevederilor art. 8-12.
(2) Cererea de înscriere a modificării va fi însoţită de procesul-verbal al adunării generale, în formă autentificată, iar în cazul modificării sediului, de procesul-verbal al şedinţei consiliului director, în formă autentificată, în situaţia prevăzută la art. 21 alin. (3).
(3) Demersurile pentru autentificarea procesului-verbal şi înscrierea modificării se întreprind de consiliul director. Pentru efectuarea formalităţilor la notarul public nu este necesară prezenţa altor persoane decât aceea a membrilor consiliului director sau a unora dintre ei, desemnaţi de adunarea generală ori de consiliul director, după caz.
(4) Menţiunea privitoare la schimbarea sediului se va opera, dacă este cazul, atât în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor de la grefa judecătoriei în a cărei circumscripţie se află vechiul sediu, cât şi în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor aflat la grefa judecătoriei în a cărei circumscripţie se află noul sediu. În acest scop, o copie de pe încheierea prin care s-a dispus schimbarea sediului va fi comunicată, din oficiu, judecătoriei în circumscripţia căreia asociaţia urmează să-şi aibă noul sediu.
Art. 34. - Dispoziţiile art. 33 se aplică în mod corespunzător în cazul modificării actului constitutiv şi/sau a statutului fundaţiei.
Mentionez ca modificarile sunt inregistrate...insa nu exista o forma actualizata redactata a Statutului...
Doar vreau sa depun forma finala.... fara a face modificari :)