Problema mea este ca mi s-au facturat 91 de produse pe care eu nu le comandasem, alaturi de comanda pe care intr-adevar o postasem pe site-ul de comanda. Au existat probleme cu serverul, am dat refresh de mai multe ori la completarea formularului de comanda. A doua zi dimineata am vazut deja facturata o suma mult prea mare pentru buzunarul meu. Am dat telefoane la Bucuresti si la directorii de vanzari si mi s-a spus ca mi se accepta ca si retur doar jumate din produsele comandate, urmand ca cealalta jumate sa o platesc si sa o comercializez singura.
Am refuzat sa primesc coletul in speranta ca va merge retur si ca nu voi fi obligata sa platesc suma respectiva.
Cei de la Bucuresti considera ca e eroarea mea si nu vor sa primeasca returul complet. Mie personal mi s-ar fi parut corect sa primesc un telefon prin care sa mi se ceara sa confirm comanda respectivelor 91 de bucati din acelasi produs cosmetic, e imposibil sa nu se fi sesizat cineva cand a fost procesata comanda. Chiar daca ar fi fost eroarea mea, tot nu cred ca e normal ca ei sa refuze returul.
Sa fac plangere la OPC? Mi se poate impune sa platesc factura respectiva din moment ce eu nu accept produsele?
Buna ziua !
Cat timp nu ati semnat un contract angajant in acest sens , puteti refuza intreaga marfa ... este drept ca unele firme vor sa profite in astfel de situatii , insa legea nu e de partea lor .....