avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 392 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Cărţi. Interesante, de ... Solutionarea pe cale pasnica a diferendelor ...
Discuție deschisă în Cărţi. Interesante, de recomandat, topuri...

Solutionarea pe cale pasnica a diferendelor internationale si raspunderea internationala a statelor (bibliografie)

Buna seara.
Numele meu este Cristina,si sunt studenta in ultimul an la R.I.S.E.Multi dintre dumneavoastra ati trecut deja prin aceste etape,de aceea as dori sa va rog,daca binevoiti,sa ma ajutati cu ceva idei.Pentru tema de licenta,mi-am ales materia drept,deoarece,pentru celelalte materii prospuse,nu puteam sa fac rost foarte usor de materiale.Tema mea de licenta se numeste "Solutionarea pe cale pasnica a diferendelor internationale si raspunderea internationala a statelor".Rugamintea mea este,pentru cei care stiu ce anume as putea citi,si din ce carti as putea sustrage ideile necesare pentru a putea sa-mi fac singura tema de licenta.V-as fi recunoscatoare pentru cateva titluri de carti,sau site-uri.
Va multumesc frumos.
O seara placuta.
Cel mai recent răspuns: b-cristina , utilizator 22:55, 7 Aprilie 2011
D. Popescu, Tr. Chebeleu, Soluţionarea paşnică a diferendelor internaţionale, Bucureşti, Editura Academiei, 1983
R. M. Beşteliu, Contramăsurile în dreptul internaţional contemporan, în RRDI, nr. 1/X-XII/2003; A. Bolintineanu, A. Năstase, Drept internaţional contemporan, Ed. Monitorului Oficial, Bucureşti, 1995
D. Popescu, A. Năstase, Drept internaţional public, Ed. ªansa, Bucureşti,1997
Tratatul American privind reglementarea pe cale paşnică a diferendelor din 1948; Convenţia Europeană privind reglementarea pe cale paşnică a diferendelor internaţionale din 1957

[ link extern ] /

[ link extern ]

[ link extern ]

[ link extern ]
va multumesc frumos.
mi-ati fost un imens ajutor.un weekend placut va doresc:hugall:

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură