Sunt destul de multe detalii, dar, pe scurt, este vorba de urmatoarele:
1. In Bucuresti este in vigoare o HCGMB care introduce plata unei taxe anuale de 3000 lei si obtinerea unei autorizatii de functionare de la Primaria de sector. Verificati si d-voastra la primaria pe raza careia veti functiona, daca s-a adoptat ceva similar !..
2. Nu sunt necesare demersuri pe linie sanitara, deoarece inspectorii DSP vor veni singuri in control cam in 3-4 saptamani de la obtinerea Certificatului Constatator de la Registrul Comertului. D-voastra trebuie doar sa amenajati spatiul in mod corespunzator.
3. Autorizatia DSV-SA este, probabil, cea mai importanta, deoarece aici trebuie sa intocmiti un mic dosar. Inspectorii acestei institutii verifica in detaliu felul in care au fost concepute fluxurile de materie prima, produse, personal, clienti si o gramada de alte elemente. Pentru acest dosar va sfatuiesc sa apelati la un specialist (fluxuri de aprovizionare, vestiar corect amplasat si utilat, etc) !
4. De asemenea, trebuie sa aveti in vedere demersurile pe linie SSM (sanatate si securitate in munca) si SU (situatii de urgenta, fostul PSI).
5. In functie de caz, ar mai putea fi necesare demersurile pentru amplasarea legala a unei reclame, sau, eventual, licentele de muzica ambientala (daca veti pune muzica pt clienti).
:luck: