Buna seara! Va rog frumos sa ma ajutati, pentru ca nu am studii juridice. Firma pentru care lucrez in prezent a primit in administrare niste spatii comerciale. Aceste spatii au contracte de inchirere in derulare, pe care avem obligatia sa le pastram si sa incasam chiriile in continuare. Problema mea este: ce forma de act se incheie in acest stadiu? Cineva a sugerat incheierea unui act aditional la vechile contracte, dar mie nu mi se pare normal pentru ca titularul acelor contracte este persoana juridica, care ne-a dat in administrare spatiile respective. Astept opiniile dvs. profesionale si va multumesc anticipat!
Una teoretica .
Mai intai societatea dumneavoastra are asociat unic unitatea administrativ teritoriala ( comuna, oras, municipiu ) si nu primaria care nu are personalitate juridica.
Daca prin hotararea autoritatii locale ( consiliul local ) competente sa decida cu privire la administrarea bunurilor unitatii administrativ - teritoriale s-a transmis catre dumneavoastra dreptul de a administra aceste spatii comerciale, adica de a incasa chiria pentru folosinta acestora de catre alte persoane fizice sau juridice, detinute in baza unor contracte de inchiriere nu este necesar incheierea unor acte aditionale la contractul initial .
Dar chiriasii trebuie notificati cu privire la existenta acestei hotarari a consiliului local, precum si cu privire la schimbarea contului in care trebuie sa faca plata chiriei si a beneficiarului acesteia .
Creante fiscale.
aleko27
Conform legislatie in vigoare ma poate ajuta cineva cu o nominalizare concreta a urmatoarei expresii: \\"compartimente de specialitate cu atribuţii în ... (vezi toată discuția)
Incompatibilitate
luis29
Buna ziua,
am si eu o intrebare fata de legea incompatibilitatii care nu mi se pare clara.
Sunt administratorul unei firme de salubrizare, firma de ... (vezi toată discuția)