Buna seara! Va rog frumos sa ma ajutati, pentru ca nu am studii juridice. Firma pentru care lucrez in prezent a primit in administrare niste spatii comerciale. Aceste spatii au contracte de inchirere in derulare, pe care avem obligatia sa le pastram si sa incasam chiriile in continuare. Problema mea este: ce forma de act se incheie in acest stadiu? Cineva a sugerat incheierea unui act aditional la vechile contracte, dar mie nu mi se pare normal pentru ca titularul acelor contracte este persoana juridica, care ne-a dat in administrare spatiile respective. Astept opiniile dvs. profesionale si va multumesc anticipat!
Alta practica.
Se va proceda dupa cum va decide compartimentul juridic din cadrul primariei respective .Probabil dumneavoastra lucrati la compartimentul contabil al acestei societati . Bafta!
Alta practica.
Se va proceda dupa cum va decide compartimentul juridic din cadrul primariei respective .Probabil dumneavoastra lucrati la compartimentul contabil al acestei societati . Bafta!
Aveti dreptate. Va multumesc foarte mult pentru amabilitate si voi tine seama de sfaturile dvs.
Inca ceva.
In mod judicios notificarea despre care vorbeam ar trebui sa fie facuta de catre departamentul contracte din cadrul primariei respective .
Dar probabil ca o sa va paseze dumneavoastra aceasta obligatie, dar nici nu este o greseala daca o face societatea .
Creante fiscale.
aleko27
Conform legislatie in vigoare ma poate ajuta cineva cu o nominalizare concreta a urmatoarei expresii: \\"compartimente de specialitate cu atribuţii în ... (vezi toată discuția)
Incompatibilitate
luis29
Buna ziua,
am si eu o intrebare fata de legea incompatibilitatii care nu mi se pare clara.
Sunt administratorul unei firme de salubrizare, firma de ... (vezi toată discuția)