Societatea noastra doreste sa inchirieze 2 saptii comerciale in Suceava.
Proprietarul spatiului a cumparat initial un teren pe care in baza autorizatiei de construire a construit o cladire S+P+M cu destinatia de spatii comerciale si birouri. In procesul verbal de receptie incheiat la terminarea lucrarilor, scrie ca s-a receptionat lucrarea: spatii comerciale si birouri in Str. Morarilor F.N.
Ulterior proprietarul a fost la primarie pentru a obtine un numar la adresa imobilului. Acesta a obtinut 2 adrese diferite pentru imobilul sau: Str. Morarilor nr.6 si Str. Radovanu nr.5, deoarece are doua intrari in spatiul comercial, iar intrarea din fata da intr-o strada iar cea din spate in alta strada.
Cum putem noi sa stim care dintre incaperi (subsol, parter sau mansarda) sunt situate la adresa Str. Morarilor nr.6 si care la Str. Radovanu nr.5? (pentru ca nu este specificat nicaieri)
Cu ce documente ne putem prezenta noi la ONRC pentru "dovada proprietatii" care ni se cer alaturi de contractul de inchiriere pentru deschiderea punctelor de lucru?
Proprietarul trebuie sa-si intabuleze in Cartea Funciara proprietatea sa pentru a sti exact ce incaperi sunt la o adresa si ce incaperi sunt la alta adresa? sau ne sunt suficiente actele pe care ni le-a pus la dispozitie proprietarul (autorizatie de construire, proces-verbal de receptie si adeverintele de la primarie cu cele 2 adrese).