avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 810 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Impozitare venituri Online
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Impozitare venituri Online

Salutare!
Am si eu o curiozitate / nelamurile care sper sa nu se transforme in problema .
Cum sta treaba .. Eu ma ocup de anumite site-uri (din plictiseala in camin cat eram student).
La inceput a fost ceva de nivel mic , iar castigurile pe care le faceam pe luna erau de maxim 100$ .
Au trecut mai bine de 2 ani si veniturile pe luna depasesc 5000euro .
cam 3000-3500 euro ii primesc in contul bancar , restul ii folosesc pt intretinerea site-urilor, reclama etc .

Mai mult ca sigur banii astia trebuie declarati , mai exact unde si cum ?

am citit despre declaratia 200 [ link extern ] ?
Nu am firma , nimic .. sunt doar un student fara servici .

Verifica cineva conturile bancare ?
Cam atat pana acum ...
Multumesc anticipat pt viitoarele raspunsuri.

Ultima modificare: Joi, 7 Aprilie 2011
MarianWeb, utilizator
Cel mai recent răspuns: MarianWeb , utilizator 00:17, 12 Aprilie 2011
Nimeni , nici un raspuns ?
AM inteles sau am fost prost informat ca se depune pana in mai .

Multumes

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Mai multe executări silite Sorin1122 Sorin1122 Buna ziua, Situatia sta în felul următor. Totul a început acum 3 ani și ceva, la o jumatate de am după ce m-am angajat. Intr-o luna am avut nevoie ... (vezi toată discuția)
Inselatorie pe internet Aleex123 Aleex123 Buna Ziua, nu prea sti cum sa va explic situatia ca sa intelegeti, Luna trecuta am potat un anunt pe un forum de IT, ca sunt interesat sa cumpar un cont pe ... (vezi toată discuția)