avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 591 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Plata impozitului pe anul 2013 din activitati ...
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Plata impozitului pe anul 2013 din activitati independente pe internet

Buna seara!
Va cer ajutorul pentru a intelege exact ce trebuie sa fac si cum. Doresc sa declar castigurile mele pe anul 2013, si sa platesc impozitul pt. acestea ca sa fie totul ok din punct de vedere legal.

Sa va explic cum sta treaba. Sunt student in acest moment, dar inca din ianuarie 2013 cand eram la liceu (dar implinisem deja 18 ani) m-am gandit sa incerc sa castig niste bani in plus, iar dupa cateva cautari am gasit posibilitatea de a face acesti bani pe internet. Mai exact din publicitate, lucrand cu tot felul de retele din strainatate. Aceste retele sunt firme inregistrate (LLC mai exact), iar la sfarsitul fiecarei luni imi vireaza banii in contul de PayPal de unde ii retrag pe cardul de la BCR. Nu exista un contract intre mine si retea, deci ei nu imi platesc impozitul, isi platesc doar datoriile lor catre statul din care fac parte. De atunci pana in acest moment am strans cam $1709 (dolari), dar asta inclusiv in lunile din 2014. Deoarece doresc sa declar acesti bani si sa fiu ok legal, am urmatoarele intrebari pt. dumneavoastra:

1) Trebuie sa merg la trezorarie si sa cer formularul 200, nu?
2) Acest formular trebuie depus pana la 26 mai 2014?
3) Cum completez acel formular? V-asi fi foarte recunoscator daca mi-ati explica. Presupun ca aleg activitati individuale.
4) Declar doar castigurile pe 2013? Adica din acei $1709 scad ce am primit in 2014 si raman cu vreo $1400. Este corect? Restul ii voi declara in 2015 pt. anul 2014.