Am un contract la .................... pentru servicii de date pe Fibra optica, contract semnat in 2010 pentru 2 ani, dar in primele 4 luni am realizat ca ei nu ne ofera serviciile care erau specificate in contract (banda de 10 mb garantata-real erau doar 0.7 mb, adrese de email-care functionau doar dupa nenumarate telefoane la Departamentul tehnic)+in urma sesizarilor facute telefonic nu s-a rezolvat nimic (am notat numerele sesizarilor si numele personalului cu care am vorbit). Am trecut la un nou furnizor de servicii de date+voce si am vrut sa reziliez contractul cu ............................, dar discutand in prealabil cu responsabilul contului nostru de la Romtelecom, mi-a zis ca putem cere sa ne rezilieze contractul, doar ca ............................. o sa ne dea in judecata pentru recuperarea valorii abonamentului pentru perioada ramasa (contractul este inca sub termen, va expira in martie 2012). Intrebarea mea este cum se poate rezilia acest contract, nu se poate aplica legea 161/2010? Sau un sfat ce ar trebui sa fac mai departe.
Va multumesc.
Parerea mea este ca puteti face o reclamatie la O.P.C., puteti solicita si direct rezilierea de comun acord etc., dar nu veti rezolva nimic pentru ca ceea ce va intereseaza pe dumneavoastra este sa nu mai platiti nimic, iar ca sa obtineti acest rezultat numai instanta de judecata va poate ajuta prin introducerea unei cereri de reziliere a contractului . Pana atunci aveti obligatia de a plati abonamentul pe perioada de 2 ani conform contractului . Bafta!