1.Postul: manipulant marfa
2. Conditii de ocupare a postului:
a)Studii: -scoala generala sau studii medii ;
b)Vechime: ......................
c)Alte conditii:
- nu a suferit nici o condamnare prevazuta in mod expres de Legea nr:22/1969, sau care potrivit legislatiei in viguare, interzice dreptul de gestiune si de administrare a societatilor comerciale;
- nu este in nici una din situatiile de incompatibilitate, expres prevazute de Legea nr:22/1969;
3. Relatii: : a) Ierarhice- este subordonat sefului de depozit;
b) functionale – personal administrativ si de executie, agenti comerciali ;
c) Colaborare – cu ceilalti maniplulatori marfa;
d) De reprezentare – nu este cazul;
4. Obiectivele postului :
- incarcarea si descarcarea marfurilor din depozit;
- incarcarea si descarcarea marfurilor in magazinele societatii comerciale S.C. ___________ S.R.L
5. Atributii , sarcini, lucrari si responsabilitati:
sa incarce si sa descarce marfurile;
sa asigure integritatea si securitatea marfurilor;
sa respecte programul de lucru stabilit prin contractul de munca;
sa urmareasca indeplinirea normei zilnice, conform contractului de munca;
primirea, pastrarea, incarcarea bunurilor sa se realizeze numai cu acordul sau avizul al sefilor ierarhici;
asigura paza materiala si juridica a marfurilor pe care le manipuleaza;
satisface in timp util comenzile pentru incarcarea - descarcarea marfurilor necesare sau care sunt cerute in mod curent de magazine, agenti comerciali sau clienti;
ia toate masurile necesare de paza si protectie contra incendiilor;
ia toate masurile necesare de paza si protectie contra efratiei;
ia toate masurile necesare de paza si protectie contra distrugerilor sau deteriorarilor sub orice forma a marfurilor;
foloseste timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens , nu se ocupa in timpul de munca de alte activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale, ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici.
6. Limite de competenta
a)Raspunderi
- raspunde de calitatea seviciilor prestate;
- raspunde personal, material si disciplinar pentru orice distrugeri, degradari, disparitii sau furturi ale echipamentelor, instrumentelor si a tuturor obiectelor de inventar aflate in dotarea sa;
- raspunde pentru modul de indeplinire a atributiilor, sarcinilor si resposabilitatilor in fata sefilor ierarhici;
- este obligat sa repare integral paguba produsa prin distrugeri, degradari, disparitii sau furturi ale echipamentelor, instrumentelor si a tuturor obiectelor de inventar aflate in dotarea sa;
b)Propuneri
- aduce la cunostiinta sefilor ierarhici orice fel de masuri care ar putea aduce o imbunatatire, ameliorare in activitatea departamentului din care face parte;
7. Responsabilitati suplimentare :
- executarea tuturor altor sarcini trasate de catre conducerea societatii
8. Conditii de lucru:
locul de munca: In punctele de lucru stabilite de Conducerea Companiei ;
Programul de lucru: salariatul este obligat sa duca la indeplinire sarcinile de serviciu in cadrul programului de lucru, in caz contrar va ramane la serviciu pana la indeplinirea sarcinilor de serviciu, aceste ore lucrate peste programul normal de lucru nefiind considerate ore suplimentare;
Programul poate fi prelungit in urmatoarele situatii : inchidere luna, control al institutiilor abilitate, etc.
9. Raspundere : Titularul postului raspunde , dupa caz, civil, disciplinar, material sau penal in cazul nerespectarii atributiilor, sarcinilor sau lucrarilor ce-I revin, precum si a legislatiei in vigoare.
1. Denumirea postul - ARHITECT
2. Compartimentul - Proiectare
3. Cerinţe :
- Studii superioare de specialitate arhitectura
- experiente in domeniu de cel putin __ ani
-cunoasterea programelor de informatice specifice domeniului cel putin Arhicad
4. Subordonare ierarhică - este subordonat administratorului
5. Subordonare funcţională - directorului tehnic
6. Atribuţii, sarcini, lucrări:
- Deseneaza, proiecteaza, redacteaza pe calculator proiectele incredintate
- Intocmeste documentatii de proiectare care tin de specificul firmei
- Participa, in cazul in care este solicitat, la antemasuratori si masuratori
pentru relevare a constructiilor existente si terenurilor, precum si verificarea pe santier a cotelor si dimensiunilor de executie.
- Coordonează activitatea de conceptie a designului general in activitatea de proiectare si executie a elementelor de constructie.
- Asigura punerea de acord a obiectivelor ce constituie tema de proiectare cu planul urbanistic general.
- Angajeaza in numele societatii lucrari de proiectare complexe.
- Avizeaza partea de arhitectura a proiectelor realizate de atelierul de proiectare al S.C.
- Participa la coordonarea unor faze importante de lucrari in santier.
- Execută lucrări de îmbunătăţire a proiectelor, de design, la solicitarea directorului tehnic.
- Realizeaza designul special pentru lucrari complexe de mobilier si amenajari interioare
- Reprezinta societatea in relatiile cu organele municipale , judetene si alte organe care se ocupa de avizari care tin de proiectele executate.
- Inlocuieste directorul tehnic cand este imputernicit.
- Raspunde de intocmirea corecta a sarcinilor conform fisei postului;
- Pastreaza confidentialitatea datelor la care are acces;
- Indeplineste orice alte misiuni complexe de profil incredintate de conducerea societatii.
7. Responsabilităţi:
- răspunde material, administrativ sau penal, după caz, pentru neîndeplinirea sarcinilor încredinţate şi pentru eventualele pagube pricinuite societăţii.
Titulatura postului: casier
Status-ul postului:
Titularul postului: se completeaza numele si prenumele persoanei care ocupa postul
Cod C.O.R.: 421101
Organizatia: se completeaza denumirea exacta a firmei
Departamentul: financiar-contabil
Titulatura postului imediat superior: director economic
Limite salariale: limita inferiora si cea superioara pentru acest post
Data intocmirii: se specifica data exacta la care a fost intocmita fisa de post
Intocmita de: se completeaza cu numele persoanei si functia acesteia in cadrul organizatiei
Rezumatul postului:
efectuarea de plati si operatiuni bancare.
Atributii si responsabilitati:
ridicare si depunere de numerar in baza foilor de varsamant si CEC-uri din conturile deschise la trezorerie, banci, etc.;
depunere la banca a documentelor de decontare;
ridicara extraselor, verificarea sumelor decontate cu anexele justificative;
ridicarea imprimatelor necesare decontarii operatiunilor bancare;
depunerea garantiilor materiale, in baza retinerilor la banca;
efectuara de plati si incasari in baza documentelor justificative conform decretului 209/1976;
intocmirea registrului de casa avand la baza documentele de incasare si plata;
depunerea la trezorerie a documentelor de decontare si preluarea extraselor;
depunerea la posta a mandatelor postale precum si a borderoului insotitor;
intocmirea borderourilor de decontare a mandatelor postale;
aprovizionarea cu imprimate cu regim special, foi de varsamant, CEC-uri;
intocmirea avizelor de expeditie, facturilor;
evidenta contului 5121 si 428.1;
intocmirea Cartii Mari in baza notelor contabile;
intocmirea actelor de casa precum si arhivarea lor;
Relatii la locul de munca:
de subordonare: director economic
de supraordonare: se completeaza titulatura postului/posturilor subordonate
(daca acestea exista)
de colaborare/ functionale: contabili, economisti din cadrul
departamentului financiar-contabil
Program de lucru:
8 ore/zi, 5 zile/saptamana (sau se completeaza cu un alt program al organizatiei);
posibilitate de prelungire peste program in situatii exceptionale (se precizeaza si acest aspect daca este cazul si/sau alte aspecte care fac referire la programul de lucru).
Conditii de munca:
obisnuite;
munca de birou;
munca individuala;
deplasari pe distante scurte sau medii (obtinerea de avize, aprovizionare cu imprimate).
Unelte, instrumente, echipament de lucru:
instrumente specifice muncii de birou (computer, imprimanta, scanner, xerox, fax, etc.);
Posibilitati de promovare:
in sfera de activitate actuala (se precizeaza daca exista sau nu posibilitati de promovare);
transferul pe un post ierarhic superior este conditionat de nevoile organizatiei si de achizitia unor abilitati si deprinderi din alte sfere de activitate;
transferul in cadrul unui alte filiale este conditionat de nevoile organizatiei (se completeaza doar daca acesta varianta ar putea fi posibila).
Cerinte pentru exercitare:
1.Cerinte medicale:
1.1.rezistenta la oboseala si solicitari efective si intelectuale;
1.2.acuitate auditiva normala;
1.3.vorbire normala.
2. Cerinte psihologice:
2.1.inteligenta de nivelul mediu (capacitate de analiza si sinteza, memorie dezvoltata);
2.2.asumarea responsabilitatilor;
2.3.rezistenta la sarcini repetitive;
2.4.capacitate de relationare interumana;
2.5.adaptare la sarcini de lucru schimbatoare;
2.6.echilibru emotional.
3. Activitati fizice:
3.1.lucrul in pozitie sezanda perioade indelungate;
3.2.vorbire;
3.3.ascultare;
3.4.diferentiere a culorilor;
3.5.folosire a mainilor;
3.6.folosire a degetelor;
3.7.comutare si concentrare a privirii.
4. Educatie si pregatire profesionala:
4.1.studii medii;
4.2.cunostinte de operare pe calculator.
La acest capitol se precizeaza toate conditiile pe care ar trebui sa le indeplineasca ocupantul acestui post, conditii care evident sunt stabilite de fiecare organizatie in parte.
5. Deprinderi transferabile:
5.1.acordare si transmitere de informatii;
5.2.asigurare de consultanta in domeniul contabil;
5.3.culegere, clasificare si interpretare a informatiilor;
5.4.planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;
5.5.pregatire de materiale si rapoarte.
Indicatori de performanta: