1-Art 24 Din HG nr 1588/2007 (5)
Asociatia de proprietari va constitui un fond pentru repararea partilor de constructii/instalatii aflate in proprietate comuna, fond cu perioada de folosire limitata, care va fi depus in contul asociatiei de proprietari si nu va putea fi folosit decat cu acordul adunarii generale a asociatiei de proprietari, in conformitate cu bugetul de venituri si cheltuieli.
2-Administratorul de imobil este angajatul asociatiei de proprietari ,care nu detine autoritatea sa dispuna modul de utilizare a sumelor financiare,ci numai sa execute dispozitiile presedintelui,comitetului executiv si adunariii generale
3-Reprezentantul legal al asociatiei de proprietari este presedintele de asociatie,
care trebuie sa fie legal sesizat referitor la nereguli sau incalcarea normelor in vigoare
4-Daca intampinati dezinterez,refuz la nivelul asociatiei -dupa cum se intampla in majoritatea cazurilor,sesizati oficial s
erviciul de sprijinire si indrumare asociatii de proprietari din primarie