avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 520 soluții astăzi

Marți, 18 februarie, are loc evenimentul: Procedura de negociere colectivă de la A la Z. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... contractul individual de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

contractul individual de munca

Lucrez ca si director vanzari cu contract de munca pe perioada nedeterminata, cu durata de 8 ore, si doresc sa ma incadrez si la o alta societate ca lucrator desemnat ssm. De la 01.07.2011 pentru un asemenea loc de munca, lucratorul desemnat trebuie sa fie incadrat cu norma intreaga conform HG 1425/2006 modificata cu 955/2010 (am absolvit cursuri postuniversitare de Evaluator de risc in ssm). Se pot inscrie la ITM doua CIM de cate 8 ore?
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 14:41, 22 Aprilie 2011
Codul muncii permite existenta concomitenta a mai multor CIM indiferent de durata muncii.
Am si eu un asemenea caz si mi-e frica sa nu procedez gresit.
Inspectorul SSM ( de fapt COORDONATOR ), trebuie sa fie angajat cu norma intreaga - el fiind angajat cu norma intreaga la o alta societate.
Problema mea este in ce interval orar i-si va desfasura activitatea, din moment ce de la 8 la 17 are program la celalalt loc de munca ?
1. Nu exista precizari in Codul muncii referitor la orele de suprapunere a CIM.
2. Singura problema este ca angajatorii sa nu fie "pagubiti" daca salariatul lor nu-si indeplineste constiincios atributiile de serviciu, adica sa fie disponibil oricand pentru oricare dintre angajatorii sai.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Protectia muncii monimari monimari firma are 29 de angajati, am angajat o persoana pentru protectia muncii cu cim timp partial 2 ore , trebuie sa fac act ad de modificare la 8 ore?? respectivul ... (vezi toată discuția)