avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1068 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Pensie
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Pensie

Am 55 ani ,sunt pensionat medical de doi ani definitiv ,gradul l de handicap.Am lucrat cinci ani in Israel cu contrct de munca( perioada 1994 -2005 ) Vreau sa stiu daca ma ajuta cu ceva la pensie.
Cel mai recent răspuns: Gabriela Pintea , Consilier juridic 23:40, 28 Aprilie 2011
In mod cer va ajuta.Aduceti actul doveditor ( contract de munca ) in copie xerox alaturat unei cereri in care solicitati sa vi se ia in calcul la stabilirea acelei pensii si anii lucrati in Israel la serviciul -stabiliri pensii-.
diana1sefa a scris:
In mod cer va ajuta.Aduceti actul doveditor ( contract de munca ) in copie xerox alaturat unei cereri in care solicitati sa vi se ia in calcul la stabilirea acelei pensii si anii lucrati in Israel la serviciul -stabiliri pensii-.

La urmatoarea recrutare de moderatori o sa va propun moderator la "Pensionari...". Aveti cuvantul meu si obisnuiesc sa ma tin de cuvant. ;)


@tudorachedumitru

Deocamdata nu va ajuta cu nimic, inca n-avem conventie cu Israelul. Si chiar daca am avea conventie cu Israelul, pensia dvs. de invaliditate nu s-ar recalcula. Perioada lucrata in Israel va fi valorificata atunci cand veti trece la pensie pentru limita de varsta.
Ultima modificare: Joi, 28 Aprilie 2011
Gabriela Pintea, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensia pentru cei care au lucrat in israel Vemil Vemil Buna, vreau sa stiu si eu daca se poate mai multe detalii despre pensia pentru cei care au muncit in israel..am fost plecat de 2 ori prin ministerul muncii,dar ... (vezi toată discuția)