cantemir a scris:
Multumesc.
In ceea ce priveste securitatea si medicina muncii am inteles, dar nu am gasit nicaieri specificat despre dosarul medical, daca trebuie intocmit si cum sevizeaza, cine l tine.
Nu avem medic de unitate, avem sub 9 angajati, iar administratorul are curs privind securitatea si sanatatea in munca, dar dosarele medicale se adreseaza catre cabinetele de edicina muncii, si nu am gasit nimic specificat ca este obligatoriu incheierea unui contract cu un astfel de cabinet sau daca e obligatoriu....sau nu am cautat bien
Angajatorul intocmeste fisa de solicitare a ex med de MM si fisa de identificare a riscurilor profesionale, cu care trimite lucratorul la medicul MM. Medicul MM intocmeste dosarul medical, indica sau nu investigatiile necesare si elibereaza fisa de aptitudine. Dosarul medical si rezultatele investigatiilor medicale raman la medicul de medicina muncii (sunt confidentiale, si NU AU CE SA CAUTE LA ANGAJATOR, chiar daca acesta a facut 10 cursuri SSM!!!). Angajatorul pastreaza doar fisa de aptitudine. ITM va poate amenda numai daca nu aveti fisa de aptitudine pt fiecare angajat, nu trebuie neaparat contract cu un medic MM; dar trebuie sa dovediti ca angajatorul si nu salariatul a platit investigatiile medicale. Referinta: HG 355 / 2007