Dupa luni intregi in care mi s a spus ca se va inchide firma la care lucrez iata ca se intampla "minunea" acum. Prin urmare, mi s au pus la dispozitie urmatoarele acte : Nota fundamentare, Preaviz, Decizie, Cerere concediu fara plata, Cerere concediu de odihna. Eu nu am primit insa salariul pe lunile martie si aprilie. Problema este ca patronii m au instiintat ca voi primi salariul pe martie si doar 5 zile pe aprilie. Cele 5 zile pe aprilie este concediu de odihna iar restul pana la sf lunii aprilie imi baga fortat "concediu fara plata", in conditiile in care eu am toate cele 21 de zile de concediu de odihna disponibile. Este normal sa se faca calcularea pe luna aprilie doar cu 5 zile iar restul sa fie concediu fara plata?. O alta intrebare este daca ar trebui sa primesc un salariu compensatoriu in conditiile in care se specifica clar in actele de mai sus ca decizia de incetare a contractului este din cauza lor, persoana mea neavand nicio vina.
As dori un rasp urgent pentru ca azi trebuie sa semnez actele de mai sus si vreau sa stiu daca semnez sau e ceva necurat la mijloc.