lucrez la o societate care are salariati asigurati la diferite case de sanatate din tara;pana acum, pentru fiecare dintre acesti salariati trebuia sa trimit lunar,la casele de asigurari de sanatate din judetele pe raza carora domiciliau, anexele 1A,1B,1C. As vrea sa stiu daca,odata cu declaratia unica 112, acest lucru se face de catre ministerul de finante care directioneaza contributia individuala acolo unde se mentioneaza in declaratie , sau in continuare trebuie trimise anexele respective la fiecare casa de asigurari de sanatate,functie de domiciliul salariatului.
Din câte ştiu la casa de sănătate nu se mai primesc declaraţii.Dacă depuneţi declaraţia 112 rezultă clar casa de sănătate la care este asigurat salariatul şi atunci ministeul sper că va redirecţiona sumele la casele de asigurări de sănătate aferente.
Declaratia 200
loredana.m
Data post: Vineri, 7 Mai 2010, 19:57
Subiect: declaratia 200
Buna seara,
am un depozit pe care l-am inchiriat unei societati comerciale cu 1000lei. ... (vezi toată discuția)