In urma cu trei ani am facut un contract cu Zapp,am luat 4 telefoane gratis,ca asa se dadeau, pe un abonament de 8 euro pentru fiecare telefon,in total 32 euro.Ma incantat faptul ca puteam vorbi in familie pe gratis si aveam cum sa ne verificam fata si baiatul mai des,ca erau la scoala,la generala,acum fata este in anu trei la liceu iar baiatul in anul intai,amiandoi invata foarte bine si sunt cuminti foc. Ca sa revin,contractul era pe un an de zile cu prelungire automata pe inca un an daca eu nu renuntam.Dupa un timp acestea nu au mai functionat cum trebuie,probabil erau la mana a doua de le dadea ei gratis.Am sunat la ei sa mi le schimbe insa m-au tot amanat dupa o zi pe alta.Vazand ca nu le schimba nu am mai insistat si le-am oprit noi,nu le-am mai folosit.Vreo trei luni ne venea acasa facturi pe care nu le-am platit.Am zis ca tot o sa le opreasca ei siasa sa intamplat.Nu neau mai venit facturi in schimb dupa doi ani si ceva ne tot trimit instiintari de plata cu sume de 30-40 milioane lei.In final am fost la ei sa vad despre ce este vorba.Nu au vrut sa vorbeasca cu mine ,mi-au spus sa platesc.A doa oara cand am fost mi-au scazut din suma,daca platesc cat mi-au spus ei insa nu am de ce sa le dau bani pentru ca nu le-am mai folosit de tre ani.
Am auzit ca daca negociezi cu ei te poate absolvi de bani.Am vazut acum pe forum ca avem mediatori in tara care te poate ajuta sa rezolvi unele litigii.Ma gandesc ca poate daca ii chem la un mediator acesta stie cum sa ne indrume si ce sa faca sa ajungem la o intelegere.Ce ma sfatuiti sa merg sa ii chem la un mediator?.Stie cineva unde gasesc unul?
Va multumesc anticipat si ma iertati ca indraznesc,dar suma este mare.iar salaru nostru este miv
tREBUIE SA FII PUTIN MAI EXPLICIT.
CE REPREZINTA SUMELE DE PLATA? SUNT CUMVA PENALITATI DE INTARZIERE ? Ca exemplu: in luna aprilie a anului 2005 ai achitat factura la 5 zile dupa data scadentei. La momentul acela, ZAPP nu ti-a perceput nici o penalitate de intarziere cu toate ca prin contract daca il citesti mai atent, se obligau sa faca asta. In acest moment ei ti-au calculat toate zilele de intarziere din acea perioada, cred! Vei avea surpriza sa constati ca iti imputa chiar si o zi de intarziere.
Fii foarte atent, ca este posibil sa ai si datorii prescrise. Ei ti le imputa daca nu te prinzi !
Citeste cu atentie contractul si explicatiile de pe instiintari ( ce reprezinta sumele de plata) si da-ne informatii mai precise.
Daca te prinzi despre ce este vorba iti vei putea manageria singur problema, fara sa fie nevoie sa apelezi la un mediator.
Da mi-au s-zis ca sunt penalitati si abonament.Ce ma sfatuiti safatuesti sa fac sa ii chem la mediator.
Eu nu ma descurc asa de bine in a negocia
Stiti unde gasesc un mediator
Poti apela la un mediator, daca doresti asa de mult.
Dar, pana sa faci asta, urmareste-ma cu atentie:
In situatia in care ti se imputa penalitati de intarziere la facturi, da-le un telefon , solicita sa vorbesti cu persoana care se ocupa de contul tau si roag-o sa-ti dea un centralizator cu toate zilele de intarziere, la ce facturi sunt, etc.
In situatia in care au trecut 3 ani de la data emiterii facturii ( data la care ei trebuiau sa iti factureze si penalitatile care) atunci dreptul lor de a-ti solicita aceste sume s-a prescris ! Ei erau obligati prin contract sa-ti factureze penalitatile ! La articolul 5 din Contract , ZAPP mentioneaza: " Plata serviciilor se va face in tara locului ............etc. Factura va cuprinde contravaloarea abonamentului platit in avans, valoarea Serviciilor prestate in luna premergatoare emiterii acesteia si penalitati contractuale." De ce nu ti-au fost facturate asa cum scrie in contract? Ei iti vor spune ca asta era politica firmei pentru clientii fideli. Nu-i lasa sa te pacaleasca!
In alta ordine de idei, contractul ZAPP este un contract la care aderi, nu ti se permite negocierea lui. Nu este normal asa ceva.
Fii foarte atent cu sumele care s-au prescris !
Fa pas cu pas tot ce te-am sfatuit si vei vedea ca sumele de plata catre ZAPP se vor reduce substantial.
Nu este necesar sa te deplasezi pana la sediul lor sau al persoanelor imputernicite de ei ( cred ca e vorba de Globall Collection)sa -i reprezinte in situatii de genul acesta.
Poti rezolva totul la telefon.
Daca ajungi la un numitor comun cu ei, atunci veti face o conventie de plata si se termina tot cu cheltuiala mica.
Succes !
Va multumesc doamna,pentru tot ce mi-ati spus, sunteti o draguta,am sa tin cont de sfaturile dvs ,dar vrea si parerea unui avocat sau mediator
Somatie de plata
calytul
Am fost data in judecata avand ca obiect somatie de plata OUG 119/2007, deoarece am incheiat un contract de telecomunicatii cu o firma de telefonie , mai exact ... (vezi toată discuția)