La o procedura de achizitie publica a fost respinsa candidatura noastra pe considerentul ca autorizatia pentru desfasurarea activitatii de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii nu mai era valabila din luna martie a acestui an. Procedura de autorizare si reautorizare a personalului de specialitate in constructii era reglementata prin Ordinul inspectorului de stat in constructii nr. 646/2007, care a fost abrogat prin Ordinul nr. 356/2009, in prezent neexistand un alt ordin care sa prevada aceasta procedura.
Prin urmare, Inspectoratul de Stat in C-tii, la solicitarea noastra, ne-a comunicat, verbal, ca autorizatia pe care o avea responsabilul cu controlul tehnic in constructii nu poate fi reautorizata, deoarece nu mai exista act normativ care sa reglementeze acest lucru si ca vechea autorizatie este valabila in continuare pana cand se va adopta un nou act normativ.
Ce se poate face intr-o asemenea situatie?
Va multumesc.
In primul rand, AC v-a cerut clarificari privind situatia persoanei respective?
In al doilea rand, daca sunteti sigura de ce v-a spus ISC, faceti contestatie, erau obligati sa se clarifice. Intre timp, incercati sa obtineti un act scris de la ISC sau de pe site-ul lor(sau orice alta sursa oficiala), prin care sa demonstrati la CNSC ca legitimatia era valabila.
Multumesc pt. raspuns.
Am facut deja o adresa la ISC in sensul de ne comunica si in scris ceea ce ne-au spus verbal.
Aut. nu ne-a cerut nici un fel de clarificari, iar in doc. de atrib. se prevede ca nu este posibila completarea ulterioara, fiind o cerinta de calificare.
Probabil vom face contestatie.