avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 399 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Permis retinut pentru depasire neregulamentara
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Permis retinut pentru depasire neregulamentara

buna ziua, am si eu o nevoie de o informatie pt ca vreau sa stiu mai concret, miercuri seara am fost oprit de o patrula de politie locala , eram la volan , purtam centura , dansii m-au oprit pt depasire pe trecerea de pietoni, toata povestea s-a derulat astfel ... circulam pe blv. Republicii din localitate , din dreapta s-a incadrat un alt autovehicul, eu circulam cu o viteza de aprox. 42- 45km/h sunt incepator si nu ma risc sa ma avant in depasiri sau viteze mari , dar aici am fost nevoit sa-l depasesc oarecum... era liber din contrasens nu venea alt autoturism am semnalizat si dupa ce am trecut de trecerea de pietoni m-am inscris in depasire...am semnalizat revenirea pe banda mea...la cca 300 - 400 m patrula de politie din coltul in care se presupune ca am incalcat trecerea si legea...mai urma o intersectie ei fiind localizati in urmatoarea intersectie , ca distanta nu aveau de unde sa stie concret ca eu am depasit pe trecere , bineinteles nu erau dotati cu camera de filmat sau alt disp. m-au tras pe dreapta , dl. agent mi-a cerut actele la control , a privit catre centura care era pusa. a cerut asisgurare apoi si buletinul , le-a verificat apoi mi-a spus... stiti ce ati facut mai devreme , tinand permisul in maa... am rasp. nu stiu....- " ati depasit neregulamentar" pt aceasta se retine permisul .. a urmat o discutie contradictorie pt ca nu aveau nici un fel de dovada.. plus, nu au oprit martor sau altcv din cate m-am informat dupa aceea...mi-au completat PV. cu contraventia si amenda si mi-au eliberat dovada cu drept de circ. pt 15 zile. in procesul verbal la mentiuni tot dansul mi-a trecut obiectia mea .. a scris : " ma aflam dupa trecerea de pietoni" si gata. fara pe