buna ziua, am si eu o nevoie de o informatie pt ca vreau sa stiu mai concret, miercuri seara am fost oprit de o patrula de politie locala , eram la volan , purtam centura , dansii m-au oprit pt depasire pe trecerea de pietoni, toata povestea s-a derulat astfel ... circulam pe blv. Republicii din localitate , din dreapta s-a incadrat un alt autovehicul, eu circulam cu o viteza de aprox. 42- 45km/h sunt incepator si nu ma risc sa ma avant in depasiri sau viteze mari , dar aici am fost nevoit sa-l depasesc oarecum... era liber din contrasens nu venea alt autoturism am semnalizat si dupa ce am trecut de trecerea de pietoni m-am inscris in depasire...am semnalizat revenirea pe banda mea...la cca 300 - 400 m patrula de politie din coltul in care se presupune ca am incalcat trecerea si legea...mai urma o intersectie ei fiind localizati in urmatoarea intersectie , ca distanta nu aveau de unde sa stie concret ca eu am depasit pe trecere , bineinteles nu erau dotati cu camera de filmat sau alt disp. m-au tras pe dreapta , dl. agent mi-a cerut actele la control , a privit catre centura care era pusa. a cerut asisgurare apoi si buletinul , le-a verificat apoi mi-a spus... stiti ce ati facut mai devreme , tinand permisul in maa... am rasp. nu stiu....- " ati depasit neregulamentar" pt aceasta se retine permisul .. a urmat o discutie contradictorie pt ca nu aveau nici un fel de dovada.. plus, nu au oprit martor sau altcv din cate m-am informat dupa aceea...mi-au completat PV. cu contraventia si amenda si mi-au eliberat dovada cu drept de circ. pt 15 zile. in procesul verbal la mentiuni tot dansul mi-a trecut obiectia mea .. a scris : " ma aflam dupa trecerea de pietoni" si gata. fara permis timp de 30 zile. ieri am fost la judecatorie pt contestatie , e prima oara cand ma opreste politia si cand am de-aface cu judecatoria si un avocat. o doamna draguta pe holul judecatoriei m-a intrebat ce doresc. i-am povestit intamplarea si s-a oferit sa ma ajute, am achitat onorariul dansei pt