Supun atentiei dvs urm. aspect: daca ma poate ajuta cineva cu privire la modif. CIM prin act aditional in care sa introduc criterii de evaluare a activitatii profesionale cf. art 17 lit d1 si riscuri specifice postului cf. art. 17 lit . e, un exemplu in acest sens daca se poate , pentru o meserie oarecare .. sa zicem ospatar...cam cum ar trebui sa sune aceste criterii si riscuri. multumesc!
Daca vorbim de riscurile specifice postului, trebuie sa siti ca potrivit prevederilor art. 7 alin. 4 lit. a din Lega 319/2006,
(4) Fără a aduce atingere altor prevederi ale prezentei legi, ţinând seama de natura activităţilor din întreprindere şi/sau unitate, angajatorul are obligaţia:
a) să evalueze riscurile pentru securitatea şi sănătatea lucrătorilor, inclusiv la alegerea echipamentelor de muncă, a substanţelor sau preparatelor chimice utilizate şi la amenajarea locurilor de muncă;
Aceasta evaluare se face pentru fiecare post de lucru, de regula de catre persoane cu pregatire necesara. Evaluarea riscurilor pentru un post de lucru poate fi anexa la contractul individual de munca si fisa postului, iar astfel rezolvati problema de la art. 17 lit. d.
Cat priveste criteriile de evaluare a activitatii profesionale (pentru postul de lucruu ospatar, cum spuneti dvs.) este o activitate deosebit de simpla prin care in cuprinsul unui document angajatorul trebuie sa enumere o serie de cerinte pentru criterii precum:
adaptabilitate, realizarea obiectivelor, satisfactia clientilor, modul de prezentare la masa clientului, modul de prezentare a produselor unitatii, corectitudinea intocmirii notelor de plata, modul de prezentare in echipamentul de lucru specific unitatii, asumarea responsabilitatii, cunoasterea limbilor straine (daca este cazul), modul de asigurare a igienei personale si multe alte criterii al caror efect pozitiv conduc la cresterea eficientei activitatii ospatarului.
va multumesc, dar eu ma refer la lg 53/2003 art 17 lit d1 si e prin care trebuie sa facem acte aditionale pentru CIM in care sa specificam criteriile de evaluare si riscurile specifice postului, am avut control de la ITM si mi-au dat
aceste pb. de rezolvat
Da, si eu v-am spus ca riscurile specifice postului le regasiti in evaluarea riscurilor pentru postul respectiv, care ar trebui sa existe in unitate potrivit prevederilor legii 319/2006.
Cat priveste criteriile de evaluare, nu trebuie decat sa faceti un document mai amplu pe baza celor cateva criterii enumerate de mine, la care mai puteti adauga si altele, dupa cum considerati in calitate de angajator.
Cele doua probleme pe care le aveti de rezolvat trebuie doar sa existe in forma in care le intocmiti, ele nu au un continut strict reglementat prin lege.
Noul cod al muncii
vicsilron
Buna ziua,
in nopul cod al muncii am gasit la art. 17, porivit caruia angajatorul are obligatia sa informeze persoana care urmeaza a fi angajata asupra mai ... (vezi toată discuția)
Lg. 40/2011
Doina Elena
Ce acte aditionale trebuie sa facem?
Conform art. 17 alin. 2, lit. d1, vom introdice in contract criteriile de evaluare a activitatii profesionale a ... (vezi toată discuția)