avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 356 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... contractul individual de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

contractul individual de munca

Sunt asistent maternal profesionist.Mi-am depus dosarul pentru pensionare pentru limita de varsta ,si mi s-a comunicat de la directia la care lucrez ca a incetat si contractul de munca.Mentionez faptul ca tinara care am avut-o in plasament a iesit din forma de protectie,si decizia de pensionare nu a venit.Intrebarea mea este daca e corecta decizia de a mi se incheia contractul de munca pina la sosirea deciziei.Daca da ,in baza carei legi ,articol,paragraf?Va multumesc anticipat pentru raspuns.
Cel mai recent răspuns: mamana , utilizator 20:56, 19 Mai 2011
In conformitate cu prevederile art. 8 alin. (1) din H.G nr. 679/2003 privind conditiile de obtinere a atestatului, procedurile de atestare si statutul asistentului maternal profesionist, contractul individual de munca se suspenda ori inceteaza in cazurile prevazute de legislatia muncii, precum si in cazul suspendarii, retragerii sau incetarii atestatului de asistent maternal profesionist.
Asadar, cu privire la incetarea contractului individual de munca incheiat cu asistentii maternali, H.G nr. 679/2003 face trimitere la dispozitiile Codului muncii.

In ce baza a incetat c.i.m.?
Nu stiu in ce baza a incetat c.i.m,doar mi s-a comunicat de catre seful serviciului de resurse umane ,ca a incetat c.i.m ,deoarece am depus dosarul de pensionare si ca odata plecata tinara din plasament a disparut obiectul muncii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Asistent maternal concediat pe nedrept a_s a_s Buna ziua, Sunt asistent maternal profesionist din anul 2000 si intrunesc toate conditiile legale conform cu Hotararea nr. 679/2003 din 12.06.2003. Acum ... (vezi toată discuția)