Buna ziua, in 2010 s-a primit pe mail o factura, s-a achitat si dupa cateva zile a venit originalul pe posta achitandu-se din nou din neatentie . Am observat acesta eroare de cateva zile, bilantul pe 2010 este depus. Cum pot sa corectez greseala?(Factura este introdusa de doua ori in contabilitate) Prin stornare? Ma puteti ajuta cu inregistrarile contabile ca sunt incepatoare si nu am mai facut niciodata asa ceva?Va multumesc anticipat!
Ce reprezenta factura. Poti face prin stornare dar trebuie sa scoti de pe la cheltuieli, pe unde ai bagat-o si de pe la contul 121. Trebuie sa faci rectificativa la declaratia 101. Vezi in ce luna ai introdus gresit factura pentru ca pentru 2010 s-au depus doua declaratii 101. Mai trebuie sa faci corectura in decontul de tva daca esti platitoare. Toate operatiunile de corectare le faci acum in luna mai 2011. Mai trebuie sa umblii si la declaratia 394(nu stiu daca se poate depune rectificativa la ea).
Lucrez la un ONG (Brasov), este vorba de o factura de prestari servicii IT, am inregistrat-o pe contul 628. Nu suntem platitori de tva...este corect sa fac stornarea 628 = 401 ( - 200 lei)?