avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 435 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... garantie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

garantie

am achizitonat un telefon de la vodafone si dupa prima luna de la achizitionare s-a stricat trimis in service am fost anuntata telefonic ca s-a reparat si ca nu o sa mai am probleme dupa nici o luna iarasi telefonul se strica aceleasi probleme se deschide si se inchide l-am trimis iarasi in service doar ca la intoarcere telefonul arata jalnic avea in mijloc un buton argintiu acum este negru nu l-am ridicat de la dansi refunzandu-l din cauza aspectului estetic deoarece nu asa l-am trimis.de la vodafone au zis ca asa a fost binenteles sa se sustraga de la culpa si de facut un pot face nimic pt ca nu au garantie ce tine de estetica precizand ca telefonul a fost pastrat si utilizat in cele mai bune conditii ce este de facut?am inaintat o plangere catre protectia consumatorului acum astept un raspuns timp de 30 de zile credeti ca am procedat corespunzator?
Cel mai recent răspuns: blondina , utilizator 18:02, 19 Mai 2011
nu prea aveati ce altceva sa faceti, asteptati raspunsul or si mai departe ori o lasati asa.. ori va adresati instantei. ramane sa probati cum a fost si cum l-ati luat
la predarea in service se face un proces verbal..il aveti ? in care scrie starea telefonului.. daca aveati ceva butoane lipsa, ecran zgariat, daca prezinta urme de lovire, etc.. aveti asa ceva?
am un proces verbal pe care scrie doar problema , data trimiteri in service proprieterul telefonului in nici un caz starea nu e trecuta.butoane nu lipsesc nu am vazut urme de zgarieturi sau ceva de genu doar ca butonul mijlociu este din fabricatie argintiu si acum s-a sters argintiu ala mi se pare absurd oricum dupa utilizare de 2 luni sa se comporte asa telefon de 600 de ron totusi..am cunostinte care au acelasi telefon si nu a intampinat mi se pare ca e slab calitativ.ideea era ca la problemele ce le-am avut cu el la urmatoare trimitere in service o sa anuleze garantia pe faptul ca telefonul arata jalnic tocmai deaia am si refuzat receptia lui si am anuntat opc.eu am mai luat o data legatura si ei mi au sugerat sa rezolvam intai pe cale amiabila sa trimit o notificare magazinului cum ca ce nemultumiri am fata de telefon sa il schimbe sau sa imi returneze banii inapoi
magazinul a refuzat pur si simplu sai nregistreze notificarea,pe verso la notificare am rugato pe domnisoara sa specifice cum ca refuza si sa se semneze asa si a procedat

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Anulare garantie telefon mobil Gabriela Elena Gabriela Elena Intrebare! Buna ziua. doresc sa stiu cum se poate sa duc un telefon la un punct vodafone telefonul in garantie fiind (cumparat in mai 2018) pe motiv ca mi se ... (vezi toată discuția)
Clauza de excludere a garanției AndreeaMPopa AndreeaMPopa Bună ziua, am o problemă legată de un smartphone cumpărat acum un an și jumătate care a fost trimis de 3 ori în service in ultimele 2 luni. Prima ... (vezi toată discuția)
Service auto - probleme dupa revizie cristi.dic cristi.dic Dragi colegi de forum, Am si eu urmatoarea situatie, pe care o sa incerc sa o explic cat mai lipsit de patima si de nervi posibil - desi e greu. Pe scurt - ... (vezi toată discuția)