am achizitonat un telefon de la vodafone si dupa prima luna de la achizitionare s-a stricat trimis in service am fost anuntata telefonic ca s-a reparat si ca nu o sa mai am probleme dupa nici o luna iarasi telefonul se strica aceleasi probleme se deschide si se inchide l-am trimis iarasi in service doar ca la intoarcere telefonul arata jalnic avea in mijloc un buton argintiu acum este negru nu l-am ridicat de la dansi refunzandu-l din cauza aspectului estetic deoarece nu asa l-am trimis.de la vodafone au zis ca asa a fost binenteles sa se sustraga de la culpa si de facut un pot face nimic pt ca nu au garantie ce tine de estetica precizand ca telefonul a fost pastrat si utilizat in cele mai bune conditii ce este de facut?am inaintat o plangere catre protectia consumatorului acum astept un raspuns timp de 30 de zile credeti ca am procedat corespunzator?
nu prea aveati ce altceva sa faceti, asteptati raspunsul or si mai departe ori o lasati asa.. ori va adresati instantei. ramane sa probati cum a fost si cum l-ati luat
la predarea in service se face un proces verbal..il aveti ? in care scrie starea telefonului.. daca aveati ceva butoane lipsa, ecran zgariat, daca prezinta urme de lovire, etc.. aveti asa ceva?
am un proces verbal pe care scrie doar problema , data trimiteri in service proprieterul telefonului in nici un caz starea nu e trecuta.butoane nu lipsesc nu am vazut urme de zgarieturi sau ceva de genu doar ca butonul mijlociu este din fabricatie argintiu si acum s-a sters argintiu ala mi se pare absurd oricum dupa utilizare de 2 luni sa se comporte asa telefon de 600 de ron totusi..am cunostinte care au acelasi telefon si nu a intampinat mi se pare ca e slab calitativ.ideea era ca la problemele ce le-am avut cu el la urmatoare trimitere in service o sa anuleze garantia pe faptul ca telefonul arata jalnic tocmai deaia am si refuzat receptia lui si am anuntat opc.eu am mai luat o data legatura si ei mi au sugerat sa rezolvam intai pe cale amiabila sa trimit o notificare magazinului cum ca ce nemultumiri am fata de telefon sa il schimbe sau sa imi returneze banii inapoi
magazinul a refuzat pur si simplu sai nregistreze notificarea,pe verso la notificare am rugato pe domnisoara sa specifice cum ca refuza si sa se semneze asa si a procedat