avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 701 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Service auto - probleme dupa revizie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Service auto - probleme dupa revizie

Dragi colegi de forum,

Am si eu urmatoarea situatie, pe care o sa incerc sa o explic cat mai lipsit de patima si de nervi posibil - desi e greu. Pe scurt - am fost astazi la revizia MOTORCRAFT la [service]. Revizia in sine a mers okay, am asistat vizual la ea. La un moment dat, dupa ce a inlocuit piesele, mecanicul a luat masina si a dus-o in alta parte pentru ultimele verificari. Deci a fost o perioada in care nu am asistat la procedura de revizie.

In fine, la final mi-a fost predata masina, am semnat documentele de primire etc., nu insist cu partea birocratica. Cand sa-mi sun sotia, am observat faptul ca partea din mijloc a consolei audio (este partea din mijloc care contine butoanele de ok, sus-jos stanga-dreapta) erau intepenite. Am revenit la cei de la [service] ca sa le expun faptul ca nu imi mai functioneaza butoanele in urma reviziei. Pe scurt, mi-au sugerat ca am venit cu masina cu probleme la consola audio.... Consola audio functiona perfect inainte de revizie, evident. Au refuzat sa isi repare greseala, repetandu-mi obsesiv faptul ca nu avea cum sa umble baiatul acela la consola audio, ca nu e parte din revizie.

Ce actiuni legale as putea sa iau impotriva lor, si cum e cel mai bine sa imi prezint cazul? De asemenea, au spus ca nu au obligatia sa imi prezinte dovezile video cu revizia, ca le vor prezenta doar politiei daca va fi deschis un caz. Asta desi exista momente pe care eu evident nu le-am surprins, momente in care mecanicul a lovit fie intentionat, fie din greseala, in acele butoate. Inca un detaliu: scrisul de pe ok si sageata de jos erau putin sterse, ca si cand cineva le-ai fi spalat pe loc ca sa nu ramana urme.

Astept idei, si va multumesc anticipat pentru ajutor si pentru ca ati avut rabdare sa imi cititi cazul.
Ultima modificare: Miercuri, 5 Septembrie 2018
Alin Popescu, administrator
Cel mai recent răspuns: cyan , moderator 13:05, 3 Septembrie 2018
La intrarea in service nu au intocmit o "fisa de receptie" in care sa existe pe langa alte constatari ce se fac vizual si vreo verificare a functionarii sistemului audio?
Chiar daca exista camere de supraveghere in atelier acestea nu se afla in interiorul masinii in timpul interventiilor, astfel ca va fi dificil de demonstrat faptul ca defectiunea a fost produsa de o interventie gresita a mecanicului.
Puteti incerca sa notificati in scris service-ul cu privire la defectarea sistemului audio in timpul reviziei si sa cereti rezolvarea situatiei pe cale amiabila, altfel va rezervati dreptul de a depune o sesizare la politie pentru distrugere, si vedeti ce pozitie adopta service-ul.
Buna ziua,

Multumesc pentru raspunsul prompt! Da, exista fisa de receptie pentru masina, insa nu s-au facut constatari cu privire la sistemul audio. De asemenea, reprezentantii service-ului au precizat ca nu au verificat starea butoanelor, pentru ca nu faceau obiectul reviziilor.

Mai mult ca sigur nu exista filmari care sa probeze ce s-a intamplat in interiorul masini, eventual o filmare din afara ei ar putea elucida ce s-a intamplat. Au refuzat sa-mi puna la dispozitie filmarea, deci nu stiu sa va zic exact ce au prins camerele de supraveghere. Directorul de marketing si directorul de calitate au refuzat sa-mi dea o hartie scrisa cu punctul lor de vedere, desi le-am solicitat acest lucru verbal pentru a demonstra incercarea mea de a rezolva intreaga problema amiabil.

Le-am expus si ipoteza unei sesizari la organele de politie si ANPC, insa acest lucru i-a lasat indiferenti pe cei doi directori.

Intentionez sa contactez ANPC, in continuare ma gandesc daca am o baza pentru a contacta si politia. Ce parere aveti?

Ultima modificare: Miercuri, 5 Septembrie 2018
Alin Popescu, administrator
Este greu sa probati starea sistemului audio in care ati introdus vehiculul in serrvice
Da. imi era teama de aceasta situatie. Sfaturi pentru a evita astfel de probleme pe viitor? Va multumesc frumos.
Pe viitor,la introducere auto in service solicitati document pentru predare primire auto care sa consemneze prestatia in service=pentru ce a fost introdus vehiculul in service si starea tehnica a vehiculului
Verificati la dealerul marcii vehiculului cum introduc 1 vehicul in service

Alte discuții în legătură

Revizie reprezentanta - expertiza auto M9M M9M Buna ziua, Am facut revizia la masina la reprezentanta, ajuns acasa am deschis capota si constat ca nu s'a schimbat nimic la motor (filtre, ulei etc.) ... (vezi toată discuția)
Probleme service auto kantorm kantorm Buna ziua,am dus masina la reparat la un service pentru ca-mi curgea motorina.Au spus ca returul e stricat si daca sunt de acord sa-l schimbe.Bineinteles ca ... (vezi toată discuția)
Cum pot urgenta aprobarea asiguratorului in cazul unei daune auto? Geoagi Geoagi Buna ziua!de curand am fost implicat intr.un accident auto,masina mea suferind avarii atat la caroserie cat si mecanice.am urmat toate demersurile legale,s.a ... (vezi toată discuția)