avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 922 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... master sau curs de perfectionare?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

master sau curs de perfectionare?

Sunt foarte derutata deoarece in vara dau licenta la facultatea de drept. Lucrez ca bibliotecar de 5 ani la o biblioteca comunala si am aflat ca daca nu am o facultate de profil (biblioteconomie) nu pot cere transformarea postului pentru studii superioare. Facultatea de drept este de 4 ani si un master in biblioteconomie este de 2 ani.
Nu am gasit nicaieri un master macar 1,5 ani in biblioteconomie dar Ministerul Culturii si Cultelor prin cenrtul de pregatire profesionala organizeaza cursuri de biblioteconomie studii superioare( indiferent de facultatea terminata) pentru programul de perfecţionare. Cursul este autorizat CNFPA,
Intrebarea mea este daca fac acest curs (pe banii mei) pot cere in baza diplomei de licenta si certificatului de perfectionare transformarea postului pentru sudii superioare.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:03, 20 Mai 2011
Dupa cum precizati, transformarea postului actulal intr-unul pentru studii superioare, este minim conditionata de absolvirea studiilor de catre titularul acestuia. Dupa obtinerea adeverintei de promovare a examenului de licenta veti putea face demersurile corespunzatoare. Cursurile de perfectionare va vor avantaja , prin mentionarea lor in curriculum vitae.
Venetia a scris:

Sunt foarte derutata deoarece in vara dau licenta la facultatea de drept. Lucrez ca bibliotecar de 5 ani la o biblioteca comunala si am aflat ca daca nu am o facultate de profil (biblioteconomie) nu pot cere transformarea postului pentru studii superioare. Facultatea de drept este de 4 ani si un master in biblioteconomie este de 2 ani.