O sa va dau un model de plan de afaceri pentru un SRL care nu are nevoie de prea multi bani pentru a-si incepe activitatea - cei 15000 euro nu sunt scosi ''din burta'', sunt un calcul aproximativ al costurilor achizitionarii resurselor logistice.
Ca posibile surse de finantare alegeti fondurile proprii, mi se pare mai simplu decat creditarea.
Acest model va poate fi de folos pentru punctul 1 de la Tema 1 si pentru Tema 2.
Pentru Tema 3, ''organizati'' 2 evenimente, nici prea mult nici prea putin, ca sa nu va complicati.
SC [EDITAT] SRL
Obiectul de activitate: Organizare de nunţi, botezuri, aniversări, evenimente de firmă (prestări servicii)
Firma SC ........... SRL oferă soluţii optime de consiliere, organizare şi supervizare a evenimentelor din viata clienţilor săi.
Viziunea
Pentru a se impune pe o piaţă care începe să se dezvolte şi în România, o firmă care are ca obiect de activitate organizarea de evenimente trebuie să ofere ceva în plus faţă de concurenţă. Acesta este obiectivul firmei SC .......... SRL şi el va fi atins prin calitatea, diversitatea, originalitatea şi preţul serviciilor oferite.
Obiective generale
Obiectivele principale al firmei sunt:
- crearea un decor unic şi personalizat diverselor evenimente
- soluţii bun-gust si calitate pentru orice buget
- filmări şi fotografii profesionale
Costurile de lansare
Resursele logistice de care are nevoie firma la începutul activităţii sunt:
- aparatura profesionala foto şi video
- feţe de masă şi funde din satin /organza de diverse culori
- aranjamente prezidiu
- decoraţiuni masini
- artificii, confetti, baloane
Costurile estimate pentru aceste resurse sunt de aproximativ 15.000 euro.
Resursele umane
Firma nu are nevoie de un număr prea mare de salariaţi. În principiu, pentru buna desfăşurare a activităţii este nevoie în primul rând de un specialist în planificarea si managementul evenimentelor, acesta fiind la începutul activităţii firmei singurul salariat cu normă întreagă. Apoi, este nevoie de maxim 2 persoane care să asigure amenajarea/împodobirea sălilor de festivităţi, iar acestea pot fi incadrate cu contract de colaborare până când firma devine cunoscută şi numărul contractelor va creşte, iar salariaţii vor avea de lucru în mod constant. Tot cu contract de colaborare va fi angajat un cameraman / fotograf profesionist; se va avea în vedere şi cooptarea în echipă a unui DJ, in eventualitatea asigurării unui pachet complet pentru organizarea unei nunţi sau a unui botez, de exemplu.
Produsul va fi o ofertă completă de organizare a unui eveniment de genul nuntă, botez, aniversare sau sărbătorire a unui eveniment deosebit din viata viitorilor clienţi ai firmei, inclusiv supervizarea desfăşurării evenimentului, pentru a fi siguri că rezultatul final ne va recomanda şi altor clienţi.
Modalităţi de promovare
Ţinând cont de faptul că firma este la început şi nu dispune de bani pentru reclamă, promovarea va începe prin abordarea patronilor/directorilor locaţiilor care organizează astfel de evenimente, cu o ofertă de preţ şi un catalog al produselor/serviciilor pe care le oferă firma, realizat cât mai sugestiv şi detaliat posibil.
Ziarul local este de asemenea locul potrivit pentru o reclamă care nu costă prea mult, de asemenea chiar şi mici pliante lăsate la saloanele de coafură pot aduce clienţi.
O bună reclamă pot face şi prietenii, care din discuţiile purtate ştiu şi cred că firma, respectiv persoana care a înfiinţat-o, se poate ocupa cu succes de organizarea de evenimente.
ªi nu în ultimul rând, dacă primul client va fi mulţumit de raportul calitate/preţ, va aduce cu siguranţă cel puţin un alt client.
Nu e prea mult, dar e un punct de pornire. Imi pare rau ca nu va pot ajuta si cu niste exemple de inregistrari contabile.
Sper sa va fie de folos :luck: