avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 356 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Sef birou - administratie publica
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Sef birou - administratie publica

poate ocupa un post de sef birou in administratia publica o persoana care are studii superioare de 5 ani facute inainte de 1989 si care nu are studii de master ,
va multumesc
Cel mai recent răspuns: Tanjiani , utilizator 23:24, 27 Mai 2011
Depinde de institutie, aceasta are posibilitatea sa puna sau nu aceasta conditie la concursul de recrutare...
Ultima modificare: Vineri, 27 Mai 2011
Tanjiani, utilizator
pentru functia de sef trebuie sa ai master

ART. 66
Pentru a participa la concursul într-o funcţie publică de conducere, funcţionarii publici trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
a) să fie absolvenţi de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
b) să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
c) să îndeplinească cerinţele specifice prevăzute în fişa postului;
d) să îndeplinească condiţiile prevăzute la art. 57 alin. (6);
e) să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentei legi.
:(
Forma actualizata este asta:
ART. 66
Pentru a participa la concursul de promovare într-o funcţie publică de conducere, funcţionarii publici trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
a) să fie absolvenţi de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
b) să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
c) să îndeplinească cerinţele specifice prevăzute în fişa postului;
d) să îndeplinească condiţiile prevăzute la art. 57 alin. (6);
e) să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentei legi.

LEGE-CADRU nr. 284 din 28 decembrie 2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice
ART. 31
(1) Condiţia prevăzută la art. 57 alin. (7) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, nu este obligatorie pentru recrutarea funcţionarilor publici de conducere, în cazul exercitării cu caracter temporar a unei funcţii publice de conducere, precum şi pentru funcţionarii publici care ocupă o funcţie publică de conducere, pe o perioadă de 5 ani de la data intrării în vigoare a prezentei legi.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Angajare secretar comuna bogdanmarinela bogdanmarinela Poate participa la concursul de ocuparea unui post vacant de secretar comuna o persoana care are studii juridice superioare si peste doi ani vechime in ... (vezi toată discuția)
Exercitarea cu caracter temporar a unei functii de conducere redirina redirina Buna ziua. Sunt consilier asistent ( deocamdata, examenul de promovare in grad principal il dau deabia luni) cu o vechime de 5 ani si studii superioare, ... (vezi toată discuția)
Despre functii de conducere in administratia publica locala ION CLAUDIA ION CLAUDIA Buna ziua Daca o persoana ocupa temporar pentru o perioada de 6 luni functia de sef de birou, conform art.80 alin.1 si 2 lit.b, din Legea 188/1999, cum poate ... (vezi toată discuția)