sunt functionar public din anul 2005, în decembrie 2009, am primit aprobare pentru examen de promovare la gradul de referent III superior (salar 1006 ron), în august 2010 am trimis la resurse umane adeverinta de studii superioare (administratie publica) de scurta durata, dar am primit raspuns ca nu sunt bani pentru a-mi fi luata în calcul adeverinta şi nici în cartea de muncă nu au înregistrat acest lucru.
Care este adevarata realitate. Va multumesc.
In mod normal, legea nu interzice promovarile in clasa. Cu atat mai mult cu cat anul trecut, cresterea maxima de salariu care putea fi acordata la promovarea in clasa era de 5%, asa ca imi este greu sa cred ca nu existau bani in buget. Mai repede inclin sa cred ca institutia dvs. nu a vrut sa se "deranjeze" cu organizarea examenului de promovare, ori, poate, studiile absolvite de dvs. nu erau in specialitatea functiei.
Raspunsul nu ma satisface, studiile sunt in administratie publica (cu licenta luata) iar specialitatea functiei este referent III superior, pentru care motiv sa nu corespunda studiile cu specialitatea functiei?
Cei care nu se deranjeaza sa-si faca serviciul (pentru asta sunt la resurse umane sa urmareasca dosare ale angajatilor ) nu pot fi controlati si trasi le raspundere de nimeni?
Cine ar putea sa ma ajute, ca sunt de neconvins. Ei isi fac regulile impreuna cu managerul institutiei.
Pentru marirea de salariu inteleg, dar in ce priveste modificarea functiei se poate face act aditional, acest lucru nu presupune neaparat modificarea retibutiilor.
Cred ca trebuie sa insistati.
Am insistat in mod politicos pentru un drept al meu care mi se cuvine, dar ma considera angajat pe mosia bunicilor. Nu mai stiu sub ce forma as mai putea insista. Va multumesc.