Buna seara!
Am achizitionat de la o firma o pereche de ochelari de vedere, dar care in decurs de 3 luni s-au dovedit a avea anumite vicii ascunse(un brat se inchide foarte greu), iar din aceasta cauza au avut de suferit si alte componente ale ramei. Cand m-am prezentat cu ochelarii la magazinul respectiv pentru schimbarea/remedierea defectiunilor am fost efectiv expediat de catre vanzatoare pe motivul ca "am adormit cu ochelarii pusi".
Care sunt pasii pe care ar trebui sa-i urmez pentru a-mi repara/schimba/primii banii inapoi pe ochelari?
M-am gandit si la OPC, sau la inca un drum pana la magazin in care doamna de acolo sa-mi semneze ca nu este de acord sa-mi acorde garantia pe produs....
Dvs ce-mi recomandati sa fac?
Multumesc anticipat!
Dacă acei ochelari de vedere sunt în termenul de garanție, conform certificatului de garanție acordat, veți merge la magazin cu ei şi veţi solicita remedierea defectelor constatate. În caz de refuz, veţi solicita să vorbiţi cu şeful de magazin, căruia îi explicaţi în detaliu problema dv. Dacă nu veţi găsi înţelegere îi veţi spune că veţi merge la OPC.
În caz de eşec la magazin, veţi depune o reclamaţie la OPC. Dacă nu este culpa dv. trebuie ca acel defect să fie remediat de vânzător, iar în cazul în care nu este posibilă remedierea, vânzătorul este obligat fie să vă schimbe ochelarii cu alţii, fie să vă înapoieze banii.
Succes! ;)
Sesizare opc?
ramicielo
Buna seara! Cum se procedeaza in situatia in care ai cumparat o pereche de pantofi/ghete din piele de iarna imblanite, si la prima purtare iti intra apa in ... (vezi toată discuția)