Găsiți pe internet număr de telefon de la oficiul pentru protecția consumatorului! Faceți sesizare si se va rezolva! Amenzile sunt....usturatoare! :D
Succes!!!
Conflictul se poate solutiona si pe cale amiabila, adica prin intelegerea partilor.
Cautati un mediator si vorbiti cu el. Dati-i datele de contact ale service-ului respectiv. Mediatorul va invita un reprezentant la discutii.
Aici exista 2 posibilitati:
a) daca vine sa va intelegeti amiabil, este ok. si incheiati si un acord de mediere;
b) daca nu vine sa va intelegeti amiabil, atunci puteti sesiza autoritatile(protectia consumatorului, instante, etc.) avand si dovada de la mediator(cererea de solicitare a serviciului de mediere) ca ati fost de buna credinta si ati dorit sa rezolvati problema prin discutii amiabile.
Exista posibilitatea expetizarii, de altfel singura modalitate, dar mai exista si posibilitatea unei reclamatii sustinute. Din punctul meu de vedere, reclamatia trebuie precedata obligatoriu de o notificare adresata prestatorului de servicii.
Avocat Adrian ALBU
Divort
ContSters205948
AM un ajutor de handicap sunt bolnava,am o fetita de 7 ani si sunt casatorita.CUM fac ca sa divortez sa imi ramina fata la mine si ca sotul sa imi plateasca ... (vezi toată discuția)