Luna trecuta am solicitat un extras de informare de la cartea funciara pentru a afla numarul cadastral al locuintei si am constatat ca s-a gresit numarul cod cadastral, numarul cadastral si numarul de carte funciara desi documentatia a fost semnata de o persoana autorizata. Mentionez ca documentatia a fost intocmita in 2000 si vizeaza un apartament.
Desi am avut promisiuni ca se rezolva imediat pentru ca ar fi fost vorba de o simpla rectificare (a trecut o luna de atunci) am aflat ca trebuie refacute actele in totalitate si ca ar mai dura inca o luna + plata unor taxe.
Deci D-na care a "executat lucrarea", a semnat "ca primarul", si noi tragem ponoasele desi nu avem nicio vina.
Ce as putea intreprinde din acest moment, avand in vedere ca nu am avut nicio contributie la aceasta dezinformare realizata de catre o persoana fizica autorizata si ca nu este normal sa suportam eventuale taxe si timp pierdut??
Astept cu nerabdare raspunsul Dvs. si va multumesc pentru suportul acordat.
In situatia in care este gresit numarul cadastral si/sau numarul de carte funciara este vina numai a reprezentantilor de la cadastru si/sau cartea funciara. Ei sunt cei care acorda aceste numnere si nu persoana fizica autorizata care v-a intocmit documentatia.
O acțiune în instanță ar dura foarte mult și nu cred că este în interesul user-ului. Nu aveți ce face decât să așteptați reglementarea situației, eventual să faceți o reclamație la Oficiul de cadastru cu privire la cele întâmplate. ;)
Multumesc pentru raspunsuri. Tocmai am primit in sfarsit (ca nu vroiau sa-l dea) un extras de carte funciara cu nr. gresit. PFAutorizata mi-a dat papucii spunand ca este corect. Am adresat un mail OCPI prin care solicit nr./cod cadastral al blocului unde locuiesc pentru a-l confrunta cu al nostru. Sa vedem,,,,inca nu s-a terminat...