alpinltd a scris:
i. Eu zic ca nici o instanta nu va retine in sarcina dvs o asemenea infractiune. Asa ca nu-l platiti si lasati sa vedeti ce se intampla.
Nu este vorba despre infractiunea de distrugere ci despre o fapta cauzatoare de prejudicii , unde vinovatia poate exista si sub forma culpei si nu doar a intentiei.
Desigur ca este regretabil ,asa cum am spus, ca s-a intamplat asa , dar cred ca discutia de fapt vizeaza daca si in ce masura este institutia vinovata ca un anumit client nu vede un geam si trece prin el.Ar trebui sa nu puna geamuri la usi? Ar trebui sa atentioneze clientii ca acolo exista un geam?
Acum ca o gluma, poate ca geamul respectiv a fost curatat cu acel detergent pentru geamuri , caruia i se face reclama si textul recamei suna cam asa: ,,..... le curata de nu se vad,,.
Desigur ca institutia si-ar putea permite sa inlocuiasca geamul din fonduri proprii, avand in vedere ca ar trebui sa aiba niste fonduri pentru situatii neprevazute.
Imi aduc aminte de un caz care s-a dezbatut candva pe forum si in care, tot intr-o institutie, de fapt in curtea institutiei o persoana se impiedicase de o bordura si isi luxase glezna.Si intreba aici daca poate trage la raspundere institutia fiindca a pus acea bordura acolo.Credeti ca erau cei care administrau si ingrijeau curtea vinovati cu ceva? Poate era ceva gresit insituatia in care uneori oamenii pateau acelasi lucru, situatia in care oamenii se impiedicau si cadeau.