avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 790 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale adaugare administrator SRL
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

adaugare administrator SRL

Buna ziua,

Daca ma puteti ajuta as dori sa stiu ce acte sunt necesare pentru a mai adauga un administrator la un SRL si ce costuri implica.

Multumesc
Cel mai recent răspuns: Denisa Stanca , Avocat 17:38, 28 Iunie 2011
Sint in aceeasi situatie si va raspund cu informatiile pe care le cunosc eu dupa multe cercetari. Dosarul pe care-l veti depune la registru trebuie sa contina mai multe documente, va trimit textul excat de pe versoul formularului
Birocratia este mare, dvs. intelegeti ceva din cele de mai jos?
Va explic ce am aflat eu: este nevoie de formularul respectiv complectat, hotarirea adunarii.gen., actul constitutiv modificat inseamna ca trebuie sa rescrieti actul anterior cu noul administrator adugat chiar daca are 10 pagini, semnat de toti asociatii.
Declaratia pe proprie raspundere si specimenul de semnatura se poate face la registru, au formular . De certificatul fiscal se ocupa tot cei de al regsitru, au baza de data, asa stiu eu.

Despre costuri: nu stiu unde locuiti dar la noi in Bucuresti se poarta onorariu consultanta firma care va face actele cca 400 RON pina la mai mult daca clientul plateste. Actele le puteti face si dvs. si depune personal la registru.
Taxele percepute de registru inclusiv publicarea in M.Of. ar ajunge cica tot pe la 400lei pe care nu-i puteti evita. suma este extrem de aproximativa depinde de numarul de caractere al hotaririi de publicat.
Va doresc mult succes pt. ca aveti nevoie iar mie nu am nimic impotriva sa-mi multumiti frumos pentru ca m-am lovit de birocratia noastra nationala inaintea dvs.

Formularul NR. 33Documente necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului a menţiunilor privind schimbarea membrilor organelor
de administrare şi/sau de conducere şi de control ori a reprezentanţilor persoanelor juridice care îndeplinesc această
calitate şi modificarea datelor lor persona
le *:
1. Cerere de înregistrare (original);
2. Actul modificator al actului constitutiv (hotărârea adunării generale a asociaţilor / decizia asociatului unic sau actul adiţional
la actul constitutiv) respectiv decizia consiliului de administraţie, decizia consiliului de supraveghere (original);
3. Actul constitutiv actualizat în cazul SNC, SCS, GIE şi, după caz, SRL;
4. Declaraţiile date pe proprie răspundere de către noii administratori/directori/membrii consiliului de supraveghere/membrii
directoratului/persoane împuternicite să reprezinte sucursala, cenzori sau persoane fizice reprezentante ale persoanei juridice
numită administrator sau cenzor din care să rezulte că acceptă numirea şi că îndeplinesc condiţiile legale pentru deţinerea
acestor calităţi (original);
5. Actele de identitate ale noilor membri ai organelor de conducere şi de control sau al noului reprezentant al persoanei juridice
care îndeplineşte această calitate (copie certificată):
6. Certificatele de cazier fiscal pentru reprezentanţii legali ai acesteia care au domiciliul/reşedinţa/sediul în România sau pentru
persoanele fizice sau juridice străine care au această calitate şi sunt înregistrate fiscal în România sau, după caz, declaraţia
autentică pe propria răspundere a persoanei fizice, cetăţean străin, în nume propriu sau ca reprezentant al persoanei juridice
străine care nu este înregistrată fiscal în România din care să rezulte că nu are datorii fiscale, în original şi, după caz,
traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură să fie legalizată de un notar public;
7. Certificatul eliberat de cenzori privind depunerea garanţiei în cazul schimbării membrilor organelor de administrare şi/sau de
conducere ale GIE şi ale societăţilor cooperative (original sau copie certificată);
8. Dacă este cazul, specimenele de semnătură ale administratorilor/directorilor/membrilor directoratului/persoanelor
împuternicite să reprezinte sucursala;
9. Dacă este cazul, actul de înregistrare al persoanelor juridice române care deţin calitatea de administrator/director/membru al
directoratului, în copie certificată şi original însoţit de traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură este
legalizată de un notar public, în cazul persoanelor juridice străine;
10. Dacă este cazul:
- avizele prealabile prevăzute de legile speciale (original);
- împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească
formalităţile legale (original).
11. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:
- taxe de registru;
- tariful de publicare în Monitorul Oficial, Partea a IV-a.
NOTÃ:
􀀩 În cazul SRL schimbarea cenzorilor/auditorilor financiari nu constituie modificare a actului constitutiv şi nu necesită
depunerea actului constitutiv actualizat.
􀀩 În cazul SA şi SCA schimbarea administratorilor, directorilor, membrilor consiliului de supraveghere, cenzorilor şi auditorilor
nu constituie modificare a actului constitutiv şi nu necesită depunerea actului constitutiv actualizat.
􀀩 Copiile de pe actele doveditoare vor fi certificate pentru conformitate cu originalele sub semnătură, cu menţionarea în clar a
numelui, de către persoanele care, potrivit legii, pot întocmi şi semna cererea.
􀀩 În cazul persoanelor fizice sau juridice nerezidente, se depun în original sau copii certificate şi traducerea realizată de un
traducător autorizat a cărui semnătură să fie legalizată de un notar public; în cazul în care aceste acte sunt acte oficiale, astfel cum
sunt definite de Convenţia cu privire la suprimarea cerinţei legalizării actelor oficiale străine, adoptată la Haga la 5 octombrie
1961, acestea trebuie prezentate în forma apostilată pentru statele care au semnat sau aderat la această convenţie, respectiv în
forma supralegalizată de celelalte state. Supralegalizarea sau apostilarea documentelor nu se aplică pentru documentele întocmite
în statele cu care România are încheiate convenţii/tratate/acorduri care prevăd scutirea de supralegalizare.
􀀩 Soluţionarea cererii revine în competenţa directorului oficiului registrului comerţului de pe lângă tribunal şi/sau persoanei
sau persoanelor desemnate care poate/pot dispune administrarea şi a altor acte doveditoare decât cele enumerate.
􀀩 Redactarea actelor, obţinerea autentificării sau, după caz, darea de dată certă, acordarea de îndrumări pentru
completarea corectă a cererii de înregistrare pot fi efectuate, contra cost, prin serviciile de asistenţă din cadrul oficiului
registrului comerţului de pe lângă tribunal.
􀀩 Formularele se distribuie la sediul ORC sau se pot prelua de pe Internet (www.registrulcomertului.ro/www.onrc.ro).
􀀩 Cererea de înregistrare, înscrisurile prevăzute de lege şi dovezile privind plata taxelor şi tarifelor legale îndosariate şi
numerotate, se depun de către solicitant la ORCT direct, prin poştă, cu scrisoare cu valoare declarată şi confirmare de primire, sau
prin mijloace electronice. Cererea transmisă în formă electronică va avea încorporată, ataşată sau logic asociată semnătura
electronică extinsă.
􀀩 Înscrisurile a căror înregistrare, menţionare sau publicare se solicită la ORCT vor fi tehnoredactate de către solicitant în limba
română, vor fi lizibile, fără ştersături sau adăugări, sub sancţiunea respingerii acestora.
* Prezentul fluturaş constituie un ghid general pentru informarea comercianţilor în legătură cu obligaţiile ce le revin pentru îndeplinirea formalităţilor
legale, în vederea efectuării înregistrărilor în registrul comerţului şi/sau autorizarea funcţionării în baza declaraţiilor tip pe propria răspundere.
1. Hotărârea AGA/decizia asociatului unic/decizia consiliului de administraţie/decizia consiliului de supraveghere va cuprinde:
antetul firmei, nr. şi data, semnăturile persoanelor abilitate; de asemenea, în preambul se va preciza modul de convocare
AGA, precum şi îndeplinirea condiţiilor de validitate a hotărârii, conform dispoziţiilor legale sau statutare; în cazul în care
actul modificator este un act adiţional în formă autentică, nu se va mai depune şi hotărârea adunării generale în baza căreia
acesta a fost încheiat.
2. Actul modificator poate fi autentificat de notarul public/poate fi atestat de avocat în condiţiile Legii nr. 51/1995, modificată
/poate conţine darea de dată certă a notarului public sau a serviciului de asistenţă din cadrul ORC/ poate fi încheiat sub
semnătură privată; forma autentică a actului modificator este obligatorie în cazul SNC, SCS, GIE şi GEIE.
3. Declaraţiile date pe propria răspundere de către persoanele care, potrivit legii, au această obligaţie, pot fi făcute în formă
autentificată de notarul public, în forma atestată de avocat în condiţiile Legii nr. 51/1995, modificată sau cu dată certă prin
serviciile de asistenţă din cadrul ORC.
4. Specimenele de semnătură se depun la oficiul registrului comerţului şi pot fi date în prezenţa directorului oficiului registrului
comerţului sau a înlocuitorului acestuia, care va certifica semnătura. De asemenea, dovedirea specimenelor de semnătură se
poate face şi prin prezentarea unui specimen de semnătură legalizat de notarul public;
5. Taxele legale pot fi achitate în numerar sau cu card bancar la casieriile ORC, precum şi cu mandat poştal, ordin de plată etc.;
6. Dacă s-a optat pentru transmiterea documentelor, care atestă înregistrarea în registrul comerţului, prin poştă, se percepe un
tarif aprobat prin ordin al ministrului justiţiei
multumesc pentru raspuns. Pe site citisem si eu dar pentru ca nu am inteles mare lucru, m-am decis sa intreb aici poate imi spune cineva pe romaneste. Firma e in Iasi. Daca stie cineva costurile pentru Iasi...
pentru redactarea actelor cu ceva efort va puteti descurca si singur.
redactati hotarirea adunarii generale si mai intrebati si la registru.
Taxele registrului sint aceleasi in toata tara, ceea ce este culmea este ca atunci cind ii intrebi cit costa o operatiune iti raspund ca nu sint taxe fixe, se calculeaza cind e gata dosarul in functie si de contorul de cuvinte al actului de publicat.
Registrul va costa cam cit v-am scris.
Pe scurt este nevoie de :
- hotararea AGA;
- contor de cuvinte pentru AGA;
- act constitutiv actualizat;
- declaratie de administrator si specimen de semnatura;
- cerere tip;
- fotocopie CI administrator nou si al persoanei care depune dosarul;
- delegatie.

Taxele sunt in jur de 400 lei.
multumesc frumos. e mult mai clar asa.
La ce fel de delegatie va referiti?

Alte discuții în legătură

Depunere onrc act constitutiv actualizat emillius emillius Buna ziua, Ce documente trebuie sa contina dosarul pentru depunerea la ONRC a unui act constitutiv actualizat? Fata de ultima actualizare publicata nu s-au ... (vezi toată discuția)
Schimbare administrator srl Madalina99 Madalina99 Administratorului i-a expirat mandatul si atunci cei 2 asociati au hotarat printr-un act aditional sa preia fiecare aceasta functie. Mai este necesar sa se ... (vezi toată discuția)
Majorarea c.s. mony mony Puteti sa-mi spuneti din practica Dvs., care sunt documentele CONTABILE pe care o firma care doreste sa-si majoreze capitalul social prin incorporarea ... (vezi toată discuția)