avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 682 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Depunere ONRC act constitutiv actualizat
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Depunere ONRC act constitutiv actualizat

Buna ziua,

Ce documente trebuie sa contina dosarul pentru depunerea la ONRC a unui act constitutiv actualizat? Fata de ultima actualizare publicata nu s-au prelungit decat durata punctelor de lucru.
Mai am nevoie de altceva in afara de cerere, actul constitutiv si imputernicire?

Multumiri anticipate.
Cel mai recent răspuns: cristinaboghian , utilizator 09:47, 29 Octombrie 2015
Aveti nevoie de :
cerere tipizat ORC
hotatarea asociat/asociati de prelungire a activitatii la pctele de lucru
contor cuvinte la hotarare
act constitutiv actualizat
imputernicire
dovezile de prelungire a punctelor de lucru ( acte aditionale la contractele de inchiriere / comodat)
pentru prelungirea punctelor de lucru nu este necesara actualizarea actului constitutiv.
Daca doriti doar sa depuneti actul constitutiv, valabilitatea punctelor de lucru fiind deja prelungita (nu reiese f. clar acest aspect), nu mai sunt necesare alte documente (imputernicire, formular 6)

Documente necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului a menţiunilor privind schimbarea membrilor organelor de administrare şi/sau de conducere şi de control ori a reprezentanţilor persoanelor juridice care îndeplinesc această
calitate şi modificarea datelor lor personale :

1. Cerere de înregistrare (original);
2. Actul modificator al actului constitutiv (hotărârea adunării generale a asociaţilor / decizia asociatului unic sau actul adiţional la actul constitutiv) respectiv decizia consiliului de administraţie, decizia consiliului de supraveghere (original);
3. Actul constitutiv actualizat în cazul SNC, SCS, GIE şi, după caz, SRL;
4. Declaraţiile date pe proprie răspundere de către noii administratori/directori/membrii consiliului de supraveghere/membrii directoratului/persoane împuternicite să reprezinte sucursala, cenzori sau persoane fizice reprezentante ale persoanei juridice numită administrator sau cenzor din care să rezulte că acceptă numirea şi că îndeplinesc condiţiile legale pentru deţinerea acestor calităţi (original);
5. Actele de identitate ale noilor membri ai organelor de conducere şi de control sau al noului reprezentant al persoanei juridice care îndeplineşte această calitate (copie certificată):
6. Certificatele de cazier fiscal pentru reprezentanţii legali ai acesteia care au domiciliul/reşedinţa/sediul în România sau pentru
persoanele fizice sau juridice străine care au această calitate şi sunt înregistrate fiscal în România sau, după caz, declaraţia autentică pe propria răspundere a persoanei fizice, cetăţean străin, în nume propriu sau ca reprezentant al persoanei juridice
străine care nu este înregistrată fiscal în România din care să rezulte că nu are datorii fiscale, în original şi, după caz, traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură să fie legalizată de un notar public;
7. Certificatul eliberat de cenzori privind depunerea garanţiei în cazul schimbării membrilor organelor de administrare şi/sau de conducere ale GIE şi ale societăţilor cooperative (original sau copie certificată);
8. Dacă este cazul, specimenele de semnătură ale administratorilor/directorilor/membrilor directoratului/persoanelor împuternicite să reprezinte sucursala;
9. Dacă este cazul, actul de înregistrare al persoanelor juridice române care deţin calitatea de administrator/director/membru al directoratului, în copie certificată şi original însoţit de traducerea realizată de un traducător autorizat a cărui semnătură este legalizată de un notar public, în cazul persoanelor juridice străine;
10. Dacă este cazul:
- avizele prealabile prevăzute de legile speciale (original);
- împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească formalităţile legale (original).
11. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:
- taxe de registru;
- tariful de publicare în Monitorul Oficial, Partea a IV-a.
Pentru radierea unor puncte de lucru, depunere CI nou (vechiul CI expirase) pentru Administrator si publicarea actului constitutiv actualizat cu aceste modificari, este nevoie de hotarare AGA?

Va multumesc.
Da, este nevoie de hotarare AGA.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Schimbare administrator srl Madalina99 Madalina99 Administratorului i-a expirat mandatul si atunci cei 2 asociati au hotarat printr-un act aditional sa preia fiecare aceasta functie. Mai este necesar sa se ... (vezi toată discuția)
Adaugare administrator srl geo240585 geo240585 Buna ziua, Daca ma puteti ajuta as dori sa stiu ce acte sunt necesare pentru a mai adauga un administrator la un SRL si ce costuri implica. Multumesc (vezi toată discuția)
Cedare jumatate din firma ancutam ancutam buna ziua...am si eu o intrebare in speratnta ca ma puteti ajuta.tin contabilitatea la un srl-comert cu ridicata de produse textile...acum administratorul, ... (vezi toată discuția)