Acum 2 saptamani am aplicat online pentru emiterea unui card la banca Ing. Nu am fost contactat cand a fost emis chiar daca am oferit numarul corect. I-am sunat tot eu si m-au indrumat sa ma duc la sucursala Ing de la Piata Gorjului. Acolo era cardul meu dar nu si codul pin care mi-au zis ca trebuie ridicat din alta parte. Au verificat unde este codul pin si au aflat ca a ajuns la Iasi la o sucursala de acolo. Au sunat cei de la banca la Iasi si au solicitat trimiterea codului pin la Opera center in Bucuresti. Azi am ajuns la Opera center iar cei de acolo mi-au comunicat ca codul meu pin a fost livrat la adresa mea de corespondenta in Iasi, eu neavand nici o legatura cu Iasiul. Eu sunt din Bacau iar solicitarea cardului am facut-o in Bucuresti. In registrele lor aparea ca a mai fost trimis un cod pin la adresa mea din buletin si ca a fost ridicat de titular, eu in acel moment ma aflam in Bucuresti. Pentru a trimite ei al doilea cod pin aveau nevoie de o solicitarea de reemitere de pin de la mine pentru acest lucru, iar eu nu am facut nici o astfel de solicitare. Ambele coduri pin aparea ca livrate la titular. Mi s-a incalcat dreptul la condfidentialite de 2 ori in acest caz.
As dori sa stiu daca ii pot actiona in instanta si daca pot solicita despagubiri pentru acest lucru.
Deci nu aveti nici o paguba, nu aveti pentru ce sa fiti despagubit.
Doar pentru banca apar cheltuieli suplimentare, problema ei.
Totusi insa daca pentru contul bancar platiti o taxa/un comision lunar, atunci aveti dreptul sa refuzati plata partiala a acestui comision pentru perioada de intarziere in care nu ati putut folosi cardul.
Poprire
elenabarbu55
Buna ziua,
Se poate face proprire pe pensia privata?am un credit pe care nu pot sa il achit si am primit in urma cu 1 saptamana o somatie de plata suma pe ... (vezi toată discuția)