avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1050 soluții astăzi

Marți, 18 februarie, are loc evenimentul: Procedura de negociere colectivă de la A la Z. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Acte dosar personal
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Acte dosar personal

Va rog sa ma lamuriti si pe mine daca o societate trebuie sa tina la dosarul de personal copie livret militar, cazier, carnet de munca !!!, nota de lichidare de la locul de munca anterior, adeverinta de la locul de munca cu venitul brut la case s-a calculat CAS pe ultimele 6 luni.
Managerul de RU spune ca asa trebuie sa fie un dosar complet.

Multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:32, 30 Iunie 2011
Carnetul de munca nu are de ce sa-l mai tina .... eventual doar o copie a acestuia .

Dosarul personal al salariatului va cuprinde cel putin urmatoarele documente: actele necesare angajarii, contractul individual de munca, actele aditionale si celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea si incetarea contractelor individuale de munca, acte de studii/certificate de calificare, precum si orice alte documente care certifica legalitatea si corectitudinea completarii in revisal.
Multumesc pentru raspuns. Argumentul Managerului este ca toti trebuie sa aiba cazier si adeverinta de venit pe ultimele 6 luni, pentru a putea calcula concediile CO/CM.
Este alegerea managerului ... intrucat nimic nu-i interzice sa solicite astfel de documente la angajare.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cv in dosarul personal Sziv Sziv Buna ziua! Va rog sa ma ajutati cu o intrebare. Dosarul personal al unui conducator autocamion trebuie sa contina obligatoriu CV-ul acestuia?? Avand in ... (vezi toată discuția)
Resurse umane strajerus strajerus buna ziua doresc sa stiu ce documente detine dosarul de personal al angajatului va multumesc (vezi toată discuția)
Control itm ruthpatricia ruthpatricia Buna seara, am control de la ITM si mi-au cerut dosarele angajatilor. Ce trebuie sa contina acestea ca sa nu am probleme? Sunt diverse variante: pun si ... (vezi toată discuția)