avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 508 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Incadrari in invatamantul preuniversitar de stat
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Incadrari in invatamantul preuniversitar de stat

Buna! am si eu o intrebare pentru ca nu prea inteleg un anumit lucru cum este corect incadrat un cadru didactic din invatamantul prescolar care a lucrat aproximativ 15 ani in invatamant ca si educatoare necalificata , dupa care s-a calificat si a obtinut gradele didactice, adica este vb de grila de salarizare .Este incadrat corespunzator vechimii de la calificare in grilade salarizare s-au este incadrata corespunzator vechimii in invatamant indiferent de calificare?
Cel mai recent răspuns: lilivlaicu , utilizator 05:25, 4 Iulie 2011
Sunt profesor si am fost director de scoala timp de 8 ani.Va pot spune ca incadrarea si salarizarea se face dupa vechimea in munca perioada intreaga de cadru didactic necalificat si calificat si dupa vechimea in invatamant avuta dupa ce ati obtinut calificarea. Noile grile de salarizare va vor plasa la venchimea in invatamant si gradul corespunzator obtinut , la care vi se acorda si procentul de vechime in munca.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Incadrarea educatoarelor ca profesor Feier Ioan Feier Ioan Educatoare cu diploma de liceu pedagogic, absolventa a UBB Cluj, facultatea de sociologie, are si modulul pedagogic, a doua facultate : stiinte economice si ... (vezi toată discuția)
Cim pentru profesori marianaconstantin marianaconstantin Cum se interpreteaza si cate ore pe saptamana se trec in CIM pentru profesori? Cele doua legi pentru educatie LEGEA nr.1_05.01.2011_Legea educatiei. si LEGEA ... (vezi toată discuția)