avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 494 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Grad didactic de la Scoala Populara de Arte
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Grad didactic de la Scoala Populara de Arte

Poate ma poate lamuri cineva, totusi, poate a mai avut speta aceasta. Fiind incadrat ca profesor de desen la o Scoala Populara de Arte nu pot da gradele didactice iar ca si motiv se invoca faptul ca aceasta apartine de Ministerul Culturii. Desi sunt incadrat ca PROFESOR DESEN, mi se ia in considerare Definitivatul (care este si obligatoriu), salarizarea se face conform grilelor de profesori, insa pentru a putea da Gradele Didactice este necesar sa am norma intreaga la o scoala normala. Avand in vedere ca am deja norma intreaga la Scoala Populara de Arte, unde sunt si titular, cum as putea merge pe 2 norme? Cum poate fi normala aceasta situatie si exista, oare, iesire din ea? Singurul lucru care ma intereseaza este sa mi se ia in considerare vechimea de la Scoala Populara pentru a putea da Gradele Didactice! Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 08:42, 30 August 2019
Depuneti un memoriu la Ministerul Educatiei si vedeti ce raspuns primit.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Conform legii educatiei, exista o excepție prin care în școlile ... Florentina110482 Florentina110482 Conform Legii educatiei, exista o excepție prin care în școlile din mediul rural profesorul titular dintr-o școală își poate completa norma didactică ... (vezi toată discuția)
Incadrari in invatamantul preuniversitar de stat ceacamaria ceacamaria Buna! am si eu o intrebare pentru ca nu prea inteleg un anumit lucru cum este corect incadrat un cadru didactic din invatamantul prescolar care a lucrat ... (vezi toată discuția)