Am o autoutilitara de marfa, cu care prestez activitatea de transport marfa. In urma cu o luna am cumparat piese pentru un ambreiaj de la un service auto. Am primit factura. Piesele s-au montat la un service auto, avand factura si pe manopera. Dupa 3 saptamani s-a defectat din nou ambreiajul, am presupus ca piesele au fost defecte. Am mers intr-un alt service unde s-a demontat din nou amreiajul, mecanicii spunand, verbal, ca piesele au fost proaste.
Cei de la magazinul de piese auto, de unde am achizitionat piesele mi-au spus ca ma 2 variante: cumpar un alt set de piese, pe care le pun pe masina pentru a putea circula sau las masina trasa pe dreapta cel putin 30 de zile, pana trimit ei piesele la producator, care ii face expertiza. In cazul in care se constata ca piesele au fost defecte, mi se vor innapoia banii.
Este normal sa fiu nevoita sa platesc un alt set de piese? Masina este cumparata in leasing, este singura care imi aduce venit, nu imi permit sa o tin pe dreapta.
Depinde ce scrie in contractul de vanzare a pieselor. In cazul d-voastra nu se aplica legislatia privitoare la consumator, asa cum este el definit.
Este o relatie intre comercianti, PJ, se aplica eventual legislatia specifica din codul comercial.